کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت ریشه یابی حوادث مسمومیت دانش آموزان

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 12 اسفند 1401 ساعت 16:12

آیت الله سعیدی گفت: مردم انتظار دارند که حوادث مسمومیت دانش آموزان ریشه یابی شود.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی خطیب جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، با اشاره به مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس گفت: امروز خانواده‌ها نگران فرزندانشان هستند و همچنان در انتظار پاسخ قانع کننده و اقدام جدی مسئولان هستند.

 
امام جمعه قم تصریح کرد: مردم انتظار دارند که این حوادث ریشه یابی و اگر عوامل خرابکار در این مسئله دخیل هستند با قاطعیت با آن‌ها برخورد شود.
 
آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازار پرتلاطم ارز، افزایش قیمت ارز را ناشی از افزایش تقاضا برای خرید آن دانست و گفت: بازار ارز، محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و بسیاری از کسانی که فریب این بازار را خوردند الان با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
وی افزود: سرمایه گذاری در بازار ارز، ریسک خطرناکی است که می‌تواند زندگی انسان را ساقط کند.
 
امام جمعه قم، عرصه تولید و فعالیت‌های اقتصادی را بهترین و ارزشمندترین محل برای سرمایه گذاری دانست و گفت: اگر می‌خواهید در اقتصاد کشور نقش موثری داشته باشید در این بازار سرمایه گذاری کنید تا هم چرخ اقتصاد کشور بچرخد و هم جوانان ما صاحب شغل شوند.
 
آیت الله سعیدی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در موضوع جهاد تبیین از اقدام شایسته برخی از نهاد‌های فرهنگی که با برپایی همایش و نمایشگاه در این زمینه تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: همه مراکز فرهنگی و هنری و دستگاه‌های دولتی باید برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.
 
امام جمعه قم در ادامه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر مشارکت آحاد مردم در برپایی جشن‌های نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: حضور آحاد مردم در جشن‌های این ایام می‌تواند در تقویت باور‌ها و اعتقادات مهدوی نسل جوان و خانواده‌ها موثر باشد.

انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 108434

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108434/ضرورت-ریشه-یابی-حوادث-مسمومیت-دانش-آموزان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir