کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان ششمین المپیاد حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم

قم نیوز , 11 اسفند 1401 ساعت 17:12

اختتامیه ششمین المپیاد حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز در دفتر آیت الله نوری همدانی برگزار شد.


به گزارش قم نیوز ششمین المپیاد علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز در دفتر آیت الله نوری همدانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 
آیت الله نوری همدانی در این مراسم با بیان اینکه رمز موفقیت طلاب، زمان شناسی و جهان شناسی است گفت: شما پرچمداران جبهه حق علیه باطل هستید و کار زیاد است و طالب علم باید با همت بلند، راه را بشناسد و آن را بشناساند.
 
ایشان با بیان اینکه چراغ هدایت ما قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است که باید بیشتر از این‌ها معرفی شوند افزود: امروز روزی است که باید بتوانیم اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنیم.
 
آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم ستون اصلی کشور هستند گفت: امروز باید به فکر معیشت مردم بود و مشکلات آن‌ها را حل کرد.
 
ایشان افزود: فقر و جهل و ظلم در هر جامعه‌ای باشد آن جامعه را به نابودی می‌کشد و باید مراقبت جدی در این موارد صورت گیرد.
 
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور هم در این آئین با بیان اینکه المپیاد علمی حوزه‌های علمیه در چهار حوزه دانشی و ۱۳ مقطع برگزار شد گفت: ۲۳۷۵ نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند و ۲۷۵ نفر هم به مرحله نهایی راه یافتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی افزود: استان قم با ۱۳۰ نفر برگزیده در رتبه اول و استان‌های تهران و چهارمحال بختیاری در رده‌های بعدی از نظر تعداد افراد راه یافته به مرحله نهایی قرار دارند.
 
در پایان این مراسم از نفرات برتر این مسابقات علمی تجلیل شد.

انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 108435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108435/پایان-ششمین-المپیاد-حوزه-های-علمیه-سراسر-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir