کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰۰ هزار اصله نهال در اطراف مسجد مقدس جمکران کاشته می شود

خبرگزاری مهر , 13 اسفند 1401 ساعت 19:04

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال در اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: کاشت نهال از ایام نیمه شعبان آغاز شده و پایان فروردین ماه به اتمام می‌رسد.


به گزارش قم نیوز رضا احمدی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیر عامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته منابع طبیعی با ایام نیمه شعبان قرار است زمینه‌ای فراهم شود تا در اطراف مسجد مقدس جمکران کاشت نهال انجام شود.
وی در خصوص تأمین نهال مورد نیاز برای این طرح گفت: نهال مورد نیاز در این خصوص با مشارکت شهرداری قم و اداره کل منابع طبیعی تأمین شده است.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: قرار بر این است که از ایام نیمه شعبان تا پایان فرودین ماه سال آینده ۱۰۰ هزار اصله نهال در عرصه و حاشیه مسجد مقدس جمکران کاشته شود.
قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تقارن روز درختکاری با ایام نیمه شعبان بیان کرد: مسجد مقدس جمکران آماده است که همکاری‌های لازم را با مجموعه‌هایی که در عرصه توسعه فضای سبز تلاش می‌کنند داشته باشد.
پورامینی با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه‌های ملی برای برگزاری هرچه با شکوه تر جشن‌های نیمه شعبان گفت: امسال برای برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان کار شایسته ای در سطح ملی شکل گرفته است و امیدواریم که در سال‌های آتی نیز این همکاری‌ها برای بستر سازی حضور گسترده‌تر زائران در مسجد مقدس جمکران افزایش یابد.
انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 108453

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108453/۱۰۰-هزار-اصله-نهال-اطراف-مسجد-مقدس-جمکران-کاشته-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir