کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد تاکید مدیریت استان است

خبرگزاری تسنیم , 13 اسفند 1401 ساعت 23:45

استاندار قم گفت: دولت و مدیریت استان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را وظیفه خود می‌داند و از هر اقدامی در راستای رفع نیاز آن‌ها حمایت می‌کند.


به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه عصر امروز ضمن بازدید از یکی از شرکت های دانش‌بنیان در زمینه دارو که توسط بانوان قمی اداره می شود، با اشاره به نگاه مثبت دولت سیزدهم به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: دولت و مدیریت استان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را وظیفه خود می‌داند و از هر اقدامی در راستای رفع نیاز آن‌ها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت در کنار حمایت‌های مادی، پشتیبانی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است، افزود: جلسات مختلف و مستمری در این زمینه در استان در حال برگزاری است و تمام تلاش خود را برای گسترش بازار این شرکت‌ها به کار خواهیم بست.

شاهچراغی یکی از ظرفیت‌های استان در معرفی محصولات دانش‌بنیان را برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌ها در سطح استان دانست و افزود: نمایشگاه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود که می‌تواند ظرفیتی از این نمایشگاه‌ها در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه تأمین زمین، وضعیت شهرک آی سی تی بعد از سال‌های بلاتکلیفی مشخص‌شده و حدود 42 هکتار اولیه با هماهنگی‌های انجام شده به حدود 62 هکتار رسیده که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از فرصت این استفاده کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه سیستم بانکی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تکالیفی داشته و مجموعه مدیریت استان آماده همکاری برای تحقق این تکالیف بانکی است خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری به‌عنوان متولی، زمان‌بندی و اولویت‌بندی مشخصی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تبلیغات محیطی داشته باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 108458

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108458/استاندار-قم-حمایت-شرکت-های-دانش-بنیان-مورد-تاکید-مدیریت-استان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir