کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام ویژه برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت دهه کرامت

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 ارديبهشت 1402 ساعت 21:33

حرکت کاروان گل و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بوستان‌ها و مساجد از برنامه‌های شهرداری قم در دهه کرامت است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد ،سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم در نشست خبری تشریح برنامه‌های شهرداری قم در دهه کرامت گفت: از ماه‌ها قبل در راستای گرامیداشت دهه کرامت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای تکریم این ایام انجام داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم افزود:اجتماع مردمی و جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در ورزشگاه شهید حیدریان، اجرای سرود بهترین دختر دنیا همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل‌بیت (س) با حضور مداحان سرشناس کشوری، نمایشگاه فرهنگی با ۴۰ ایستگاه فرهنگی با موضوعات زیارت، حجاب و عفاف، جوانی جمعیت تا ۱۰ خردادماه در میدان بزرگ آستانه و امام خمینی (ره)، برنامه بهشت کرامت در ادامه اجرای مساجد، طرح محراب شهر در مراکز فرهنگی سازمان شامل (برگزاری مراسمات جشن، کارگاه‌های تبیینی حجاب و عفاف، کارگاه قم شناسی و نمایشگاه) از برنامه‌های شهرداری قم در این ایام است.

او خاطرنشان کرد: مراسم حجاب اولی‌ها و جشن تکلیف کارکنان شهرداری نیز همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرداری مرکز با مشارکت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه همچنین طرح بانوی بهشت در بوستان‌های بانوان سطح شهر برگزار می‌شود، یادآور شد: در ادامه اجرای طرح محراب شهر، همچنین ایستگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه مساجد محراب شهر شامل پخش فیلم، کلیپ، ایستگاه کودک، نمایشگاه حجاب و عفاف و ... نیز برپا می‌شود.

او از برگزاری تور‌های گردشگری قم گردی با عنوان کاروان خواهر خورشید در دهه کرامت خبر داد و گفت: این تور‌های گردشگری در آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان واجب‌التعظیم و خانه موزه شهیدان زین‌الدین اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی نیز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و بسیج در بوستان علوی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: جلسه کمیسیون فرهنگی کلان‌شهر‌های کشور در مشهد مقدس برگزار شد که در این جلسه طرح قم برای دهه کرامت مطرح و مورد تصویب و اجرا قرار گرفت.

او با اشاره به حرکت کاروان گل با مشارکت هیئات مذهبی همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار  کرد: جشنواره مستوره نیز با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 108713

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108713/اعلام-ویژه-برنامه-های-شهرداری-قم-مناسبت-دهه-کرامت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir