کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب 186 مدال توسط رزمی‌کاران قمی در سال گذشته/سهم بانوان 86 مدال بوده است

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1402 ساعت 14:57

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم درخصوص کسب 186 مدال رنگارنگ توسط رزمی‌کاران قمی در سال 1401 گفت: استان قم ظرفیت خوبی در بحث ورزش‌های رزمی دارد.


به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز طی سخنانی اظهار کرد: هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم در سال ۱۴۰۱ باتوجه به اینکه رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه بسیاری دارد عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی افزود: در سال گذشته ورزشکاران ما موفق به کسب ۱۸۶ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف شدند که از این تعداد ۸۶ مدال توسط بانوان رزمی‌کار قمی بدست آمد. پیش‌بینی می‌شود با همکاری ورزشکاران و مربیان عزیز هیات بتوانیم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ مدال کسب کنیم.
یزدی با بیان اینکه هیات در بحث تامین هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری با مشکل روبه‌رو است، تصریح کرد: درحال حاضر برای هر ورزشکاری که به مسابقات کشوری اعزام می‌شود، حداقل 2 میلیون تومان هزینه می‌کنیم. باتوجه به اینکه تعداد سبک‌های زیر مجموعه فدراسیون حدود ۱۵۰ مورد است ما واقعا با مشکل مالی مواجه هستیم.
رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم گفت: برای اینکه بتوانیم حضور بیشتر و بهتری در مسابقات داشته باشیم نیازمند کمک حامی مالی هستیم تا ورزشکاران ما را تحت پوشش قرار دهد. در این راستا با مجموعه‌های مختلف رایزنی‌هایی داشتیم اما باتوجه به برخی مشکلاتی که این رشته دارد، هنوز موفق به جذب حامی نشده‌ایم.
وی افزود: در برخی مسابقات باتوجه به اینکه ورزشکاران ما با عشق وعلاقه در این رشته فعالیت می‌کنند، هزینه اعزام‌ها و ورودی مسابقات را خودشان پرداخت می‌کنند.
یزدی تاکید کرد: واقعیت این است که استان قم از ظرفیت خوبی در ورزش‌های رزمی برخوردار است، اگر مدیران ورزشی استان ما را در امر جذب حامی مالی همراهی و کمک کنند بی‌شک اتفاقات مهم‌تری برای استان در رشته ورزش‌های رزمی رقم خواهد خورد.
وی در پایان گفت: باتوجه اینکه ورزش‌های رزمی ظرفیت خوبی در استان قم دارد و اینکه می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند، برای سال 1402 برنامه‌ریزی شده که کلاس‌های آموزشی ارتقای داوری، مربی‌گری و کلاس‌های فنی را برای ورزشکاران طی این مدت برگزار کنیم.
پایان پیام/ ۱۳۷


کد مطلب: 108717

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108717/کسب-186-مدال-توسط-رزمی-کاران-قمی-سال-گذشته-سهم-بانوان-86-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir