کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری رویداد مردمی «مهرباران» در ایام ولادت حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1402 ساعت 16:10

دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدوی گفت: مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) با الگو گیری از مراسم بزرگ نیمه شعبان و با نام رویداد مردمی «مهرباران» در قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز میثم غفوری دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) با نام رویداد مردمی «مهرباران»  به همت ستاد اجتماعات مردمی مهدوی و گروه‌های مردمی و با حمایت‌های آستان مقدس فاطمی و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم برگزار شد.
دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدویت ادامه داد: ستاد اجتماعات مردمی مهدوی به یاری خداوند متعال و با توجه به تجربه برگزاری جشن‌هایی که در میلاد ائمه اطهار(ع) و همچنین مراسم بزرگ نیمه‌شعبان داشته است، به الگویی واحد و منسجم در این زمینه رسیده است.
وی با بیان اینکه در جشن ولادت حضرت معصومه(س) از مراسم برگزار شده پیشین الگوگیری شده است، تصریح کرد: در مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) با توجه به تجربه‌ای که در برگزاری مراسم بزرگ نیمه شعبان به دست آمد، به همت گروه‌های مردمی، برای اولین بار 40 غرفه خدمات فرهنگی با موضوعاتی مثل حجاب و عفاف، کودک و فرزند و... و غرفه‌های پذیرایی از زائران در صحن بزرگ امام خمینی(ره) و حد فاصل مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجد نو برگزار شد.
غفوری اجرای سرود، برنامه‌های مفرح و دیگر فعالیت‌های هنری را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد اجتماعات مردمی مهدوی برای سالروز ولادت حضرت معصومه(س) نام برد و در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری غرفه‌های دخترانه از برنامه‌های ویژه‌ای است که جهت ارائه خدمت بانوان دایر شده است.
وی اضافه کرد: این مراسم و بر پایی غرفه‌ها از شب میلاد کریمه اهل‌بیت(س)  آغاز به کار کرد و فعالیت آن‌ها به مدت سه روز تا روز دوشنبه یکم خرداد ماه ادامه داشت.
انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 108738

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108738/برگزاری-رویداد-مردمی-مهرباران-ایام-ولادت-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir