کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

80 بوکسور برای رسیدن به تیم ملی در قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس , 3 خرداد 1402 ساعت 8:25

رئیس هیات بوکس استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان بوکس کشورمان از ۳ تا ۵ خرداد با حضور بیش از 80 ورزشکار به میزبانی قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده امروز طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان بوکس کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ قزاقستان، بنابه‌ تصمیم فدراسیون از ۳ تا ۵ خردادماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۸۰ بوکسور از سراسر ایران شرکت می‌کنند، از استان قم نیز با توجه به میزبان بودنمان ۶ ورزشکار حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیات بوکس استان قم درخصوص وضعیت آمادگی بوکسورهای قمی در این مسابقات گفت: در این رده سنی وضعیت خوبی نسبت به جوانان و بزرگسالان داریم، ورزشکارانی که در این رده مشغول به فعالیت هستند از رده نونهالان توسط مربیان ما پرورش یافته‌اند.

وی ادامه داد: باتوجه به این آمادگی اطمینان داریم که نمایندگانی از قم در مسابقات آسیایی قزاقستان تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کنند.

عباس‌زاده با اشاره به برگزاری فستیوال بوکسورهای خردسال که در اسفند‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی قم برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۲۵۰ بوکسور خردسال به میزبانی استان قم برگزار شد، هدف از برگزاری فستیوال این بود که خردسالان عزیز تشویق به ورزش و ادامه فعالیت‌های خود شوند.

رئیس هیات بوکس استان قم در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون ابراز کرد: فدراسیون بوکس کشورمان درحال حاضر توسط سرپرست اداره می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع‌تر انتخابات را برگزار کند تا سکان‌دار قطعی فدراسیون انتخاب شود.

پایان پیام/ 137


کد مطلب: 108746

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108746/80-بوکسور-رسیدن-تیم-ملی-قم-رقابت-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir