کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴ زندانی مالی به برکت حضور سفیران کریمه در استان لرستان آزاد شدند

خبرگزاری فارس , 3 خرداد 1402 ساعت 20:54

آزادی چهار زندانی مالی با تلاش خدام حضرت معصومه(س)، حضور در جشن ازدواج دانشجویی و گفت‌وگو با دانشجویان، عیادت از بیماران و برگزاری جشن دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم از دستاوردهای سفر سفیران کریمه به استان لرستان بوده است.


به گزارش  قم نیوز به برکت حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت در زندان مرکزی استان لرستان در شهرستان خرم آباد ۴ زندانی مالی آزاد شدند.

حضور در اجتماع بزرگ دختران در شهرستان‌های چگنی، کوهدشت و پلدختر استان لرستان، حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی افلاک لرستان، حضور در مدرسه دخترانه رجایی شهرستان بروجرد، دیدار با زندانیان زندان مرکزی استان لرستان، حضور در جشن و ازدواج دانشجویی دانشگاه آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد و حضور در اجتماع دخترانه پارک فدک بروجرد از دیگر برنامه های کاروان سفیران کریمه در استان لرستان بود.

همچنین از دیگر برنامه های کاروان سفیران کریمه در استان لرستان حضور در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد، حضور در اجتماع پرشور روستای خمه سفلا الیگودرز از موقوفات آستان مقدس بانوی کرامت، حضور در شورای اداری در استانداری شهرستان خرم آباد و دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان بوده است.

در سفر سفیران کریمه به لرستان، یک زوج جوان نیز از خدام حرم قم پای سفره عقد خود دعوت به عمل آورده و زندگی مشترک خود را با توسل به پرچم حرم حضرت معصومه(س) آغاز کردند.


پایان پیام/ 137


کد مطلب: 108750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108750/۴-زندانی-مالی-برکت-حضور-سفیران-کریمه-استان-لرستان-آزاد-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir