چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 109680
رئیس هیات بدمینتون قم:

نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون برای کسب تجربه تلاش می‌کند

قم نيوز : رئیس هیات بدمینتون استان قم در آستانه نخستین دیدار نماینده قم در لیگ برتر مردان کشور گفت: این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و حتی نوجوان شکل گرفته و هدف ما از حضور در لیگ امسال کسب تجربه است.
رئیس هیات بدمینتون قم:نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون برای کسب تجربه تلاش می‌کند.
رئیس هیات بدمینتون قم:نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون برای کسب تجربه تلاش می‌کند.
به گزارش قم نیوزعلی فرجی اظهار داشت: تیم «فرهمند موحد» نماینده استان قم در لیگ برتر بدمینتون مردان امسال است و دیدار های آن از امروز عصر آغاز می شود.

وی بیان کرد: تیم فرهمند موحد قم با ترکیبی کاملا بومی و متشکل از نفرات نوجوان و جوان قم شکل گرفته و هدف ما از حضور در لیگ برتر امسال آینده نگری و پشتوانه سازی برای بدمینتون قم است.

وی افزود: حتی اگر تیم قم در مسابقات امسال رتبه آخر را کسب کند گله ای از عملکرد بازیکنان خود نخواهیم داشت، چون هدف ما کسب سکو در مسابقات نیست.

فرجی افزود: پرهام فراهانی، مهدی کنعانی، امیرمحمد پاک نژاد و محمد معین خاکی از جمله بازیکنان جوان و نوجوان تیم قم هستند و یکی دو بازیکن باتجربه تر نیز به این ترکیب اضافه خواهند شد.

وی ابراز داشت: تیم فرهمند قم از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور عصر امروز میزبان تیم آتش نشانی تهران در سالن ورزشی مرحوم فرهمند موحد قم است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcbw9b8grhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما