پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 110514
آیت الله جوادی آملی:

فرزندپروری و تحویل نیکو به جامعه از مهمترین دستورات اهل بیت(ع)است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: فرزندپروری و تحویل نیکوی فرزندان به جامعه از مهمترین دستورات اهل بیت علیهم السلام است.
آیت الله جوادی آملی؛ مرجع تقلید شیعیان
آیت الله جوادی آملی؛ مرجع تقلید شیعیان
به گزارش قم نیوز،آیت الله عبدالله جوادی آملی بعد از ظهر پنجشنبه در پیام تصویری به اختتامیه همایش خانواده مقاوم چالش‌های اخلاقی در جهان محول گفت: همه ما موظف هستیم، هم گذشتگان و هم آیندگان را حفظ کنیم و هم میراث گذشته و بزرگانی که در این سرزمین معارف را به ما سپرده اند حفظ کنیم.

وی گفت: خداوند به مرکب، کتاب و قلم قسم یاد می‌کند و ما را به حوزه دانشمند و دانشگاه توانمند دعوت می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید به گونه‌ای درس بخوانیم که خداوند به گفته‌های ما صحه بگذارد افزود: خداوند به کتاب، قلم و رساله قسم یاد می‌کند و ما را به علم دعوت می‌کند تا خودمان صالح باشیم و میراث گذشتگان را حفظ کنیم.

آیت الله جوادی آملی بیان کرد: فرزندپروری و تحویل نیکوی فرزندان به جامعه از مهمترین دستورات اهل بیت علیهم السلام است.

وی اضافه کرد: در آیات و روایات دستور داده اند فرزندان را به گونه‌ای تربیت کنیم که دارای آداب دینی باشند و نه بیراهه بروند و نه راه کسی را ببندند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد کودکی که با تربت امام حسین علیه السلام و خواندن اذان در گوشش زندگی خود را شروع می‌کند، زندگی نیکویی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید به فکر دختران و پسران باشیم و این میوه‌های هستی را باید صالح بار آورد افزود: باید این کشور را به دست جوانان بسپاریم و آنان نیز باید بدانند این سرزمین با ریختن خون هزاران نفر از شهیدان به دست ما رسیده و باید از آن حفظ حراست کنیم.

وی با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در فلسطین گفت: امیدواریم خداوند ریشه اسرائیل را از زمین بکند که اینگونه نیز خواهد شد.
https://qomnews.ir/vdcjvyevxuqeviz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما