مدیر درمان تامین اجتماعی قم از راهاندازی سامانه یکپارچه نوبتدهی تلفنی در چهار مرکز درمانی این سازمان با هدف ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران خبر داد.
مدیر درمان تامین اجتماعی قم:
سامانه نوبتدهی تلفنی یکپارچه در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم راهاندازی شد
خبرگزاری ايرنا , 4 مرداد 1404 ساعت 19:13
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
مدیر درمان تامین اجتماعی قم از راهاندازی سامانه یکپارچه نوبتدهی تلفنی در چهار مرکز درمانی این سازمان با هدف ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران خبر داد.
به گزارش قم نیوز،سیدمهدی محصل روز شنبه افزود: سامانه جدید نوبتدهی تلفنی با شماره تماس ۳۷۰۱۲ و پشتیبانی ۶۰ خط، بهصورت متمرکز راهاندازی شده و از این پس بیمهشدهها میتوانند برای دریافت نوبت با این شماره تماس بگیرند.
وی اضافه کرد: پیش از این، هر یک از مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان قم دارای شماره تماس جداگانه برای نوبتدهی بودند که شامل بیمارستان امام رضا(ع)، پلیکلینیک بوعلی، پلیکلینیک دکتر غرضی و پلیکلینیک ۲۲ بهمن بود.
وی ادامه داد: با راهاندازی سامانه یکپارچه، علاوه بر تجمیع نوبتدهی تلفنی، امکان پاسخگویی سریعتر و پشتیبانی گستردهتر فراهم شده و فرآیند دریافت نوبت برای بیماران آسانتر و دقیقتر صورت میگیرد.
وشهای اینترنتی و موبایلی نوبتدهی نیز فعال است
محصل خاطرنشان کرد: علاوه بر سامانه تلفنی، ۲ روش دیگر نیز برای نوبتگیری پیشبینی شده است؛ نخست نوبتدهی اینترنتی از طریق نشانی https://rayteb.tamin.ir/qom و دوم نوبتگیری از طریق کد دستوری (USSD) به شماره 📱 #۲۵۱۴۲۰۴*.
وی گفت: این خدمات در راستای تسهیل دسترسی بیمهشدهها به خدمات درمانی، ارتقاء کیفیت خدمات و کاهش مراجعات حضوری طراحی و اجرا شده است.
هماکنون سه مرکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان قم فعال هستند که شامل مرکز بوعلی در خیابان امام خمینی(ره)، مرکز دکتر غرضی در بلوار ۱۵ خرداد و مرکز ۲۲ بهمن در بلوار امین است؛ تنها مرکز بستری سازمان در استان، بیمارستان امام رضا(ع) است که با ۱۲۵ تخت اسمی و ۱۱۷ تخت فعال، خدمات درمانی به بیمهشدهها ارائه میدهد.
کد مطلب: 112420