کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر شهردار قم از مردم قم به مناسبت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

23 بهمن 1391 ساعت 10:18

قم نیوز: شهردار کلان‌شهر قم از حضور پررنگ و حماسه‌ساز شهروندان مؤمن و با بصیرت قمی در راهپيمايي يوم الله22بهمن تقدیر و تشکر نمود.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبري شهردار كلانشهر قم همگام با سایر اقشار مختلف جامعه در راهپيمايي يوم الله22بهمن شرکت و ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام نمود.

وي اظهار داشت: اکنون و در این برهه‌ از زمان که در اقصي نقاط مختلف جهان شاهد  زورگویی و ظلم ظالمان به مردم مسلمان هستيم، بار دیگر دست در دست هم فریاد آزادی و عزت اسلام را در يوم الله22بهمن، به گوش جهانیان رساندیم.

دلبري افزود:هر روز صدای بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حمایت از صلح و امنیت جهانی فضای ذهن ما را پر می کند و در يوم الله 22بهمن، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را چنان خروشان سر دادند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت ها باقی نماند.

محمد دلبری شهردار کلان‌شهر قم بيان داشت: مردم شریف، غیور و متدین شهر مقدس قم با حضور در راهپيمايي يوم الله22بهمن بار دیگر هوشیاری خود را به معرض دید عموم بویژه دشمنان سرخورده این نظام و جهان اسلام گذاشته و به جهانیان ثابت کردند با تمامی قوا و نیرو از آرمانهاي حضرت امام خميني(ره) حمايت خواهند كرد.

شهردار کلان‌شهر قم افزود: مردم ولایت‌مدار قم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در این دوره از زمان، با توجه به فشارهای سیاسی غرب عليه جهان اسلام، حساسیت موضوع را درک کرده و با حضور آگاهانه و هوشیاری خود با حضور در مراسم راهپيمايي يوم الله22بهمن گامی اثربخش و ارزشمند در راستای حمايت از جهان اسلام برداشتند.

شهردار کلان‌شهر قم از مردم شریف قم جهت درک حساسیت يوم الله22بهمن و شرکت در اين راهپيمايي باشكوه تقدیر و تشکر نمود و از تمامی همشهریان خواست با قاطعیت تمام در تمامی راهپيمايي ها مانند این روز حضور فعال و پررنگ داشته باشند و مشتی آهنین بر دهان یاوه گویان و استکبار زده و پاسخی کوبنده به بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدهند.

وي افزود: آنچه امروز از حساسیت و اهمیّت زیادی برخوردار است؛ وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات آتی ریاست جمهوری، هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن،‌ بصیرت افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام، تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی است که و همه ما باید سعی کنیم نسبت به این مسائل اهتمام داشته باشیم.

وي اذعان داشت: امید است هرچه زودتر پرچم عدل و دادی که در این نظام مقدس برافراشته شده را به دست صاحب اصلی آن برسانیم و توفیق در رکاب بودن حضرت صاحب الامر مهدی (عج) پیدا کنیم.

انتهای پیام /105/


کد مطلب: 11803

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11803/تقدیر-شهردار-قم-مردم-مناسبت-حضور-راهپیمایی-22-بهمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir