کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم خبر داد:

انجام بيش از 120 مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني

10 فروردين 1392 ساعت 15:07

قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم از انجام بيش از 120 مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني در ايام نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمود پرهام با اشاره به روند خدمات رساني مراكز بهداشتي و درماني استان به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت سلام الله عليها اظهار داشت: مراكز بهداشتي و درماني فعال در سطح استان در ايام نوروز همچنان روند خدمات رساني به مردم و زائرين نوروزي را انجام مي‌دهند.

وي با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهاي درماني و مطب پزشكان در ايام نوروز تصريح كرد: تيم‌هاي بازرسي دانشگاه به طور مستمر در ايام نوروز بر روند فعاليت‌هاي مراكز درماني و مطلب‌ها نظارت مي‌كنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از ارزيابي روند فعاليت‌هاي مراكز بهداشتي و درماني خبر داد و افزود: طبق برنامه زمان‌بندي تعيين شده براي فعاليت مراكز بهداشتي و درمان، روند خدمات رساني آنها ارزيابي مي‌شود.

وي از انجام بيش از ۱۲۰ مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني، آزمايشگاه‌ها، مراكز ترك اعتياد و مطب‌هاي سطح استان خبر داد و گفت: تاكنون روند خدمات رساني به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت سلام الله عليها مطلوب بوده است.

پرهام ابراز اميدواري كرد روند بازرسي از مراكز بهداشتي درماني استان تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه يابد و افزود: مراكز بهداشتي و درماني، مراكز ترك اعتياد و‌ آزمايشگاه‌هاي سطح استان به طور مستمر بازديد مي‌شوند تا خدمات شايسته‌اي تا پايان تعطيلات به شهروندان و مسافران نوروزي داشته باشيم.



انتهاي پيام/119/


کد مطلب: 13039

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13039/انجام-بيش-120-مورد-بازرسي-مراكز-بهداشتي-درماني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir