کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

با تكنولوژي جديد صدا و تصوير امام زمان(عج) را مي‌توان پخش كرد

قم نیوز , 18 خرداد 1392 ساعت 13:22

قم نیوز: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با بهره گيري از تكنولوژي جديد مي توان به در زمان ظهور صدا و تصوير امام عصر(عج) را پخش كرد.


به گزارش قم نیوز، دكتر محمد حسين نامي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حسينيه چهارده معصوم قم با اشاره به ديدگاهش در خصوص پخش صدا و تصوير امام زمان(عج) گفت: در روايات ما آمده است كه صدا و تصوير امام عصر(عج) هنگام ظهور ايشان به مردم جهان مي‌رسد كه با يافته‌هاي جديد علمي چيز عجيبي نخواهد بود.

وي عنوان داشت: بيست و چهار نصف النهار داريم كه يكي از آن نصف النهارها از مبداء‌ مغناطيسي صفر كعبه عبور كرده است. تلاش مي كنيم نصف النهار مبداء مكه را جايگزين نصف النهار گرينويچ كنيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به موقعيت كعبه گفت: كعبه در مركز جهان قرار گرفته است و اينكه از سمت راست به چپ دور اين خانه عظيم مي‌گرديم به اين دليل است كه گردش سلول‌ها در بدن،‌ گردش خون در بدن،‌ گردش زمين به دور خورشيد همه از سمت راست به چپ است و همه گردش ها در اين عالم بر اين اساس است.

نامي به دستاوردهاي علمي در خصوص لايه‌هاي آسمان اشاره كرد و عنوان داشت:‌ تاكنون تنها دو خاصيت لايه يونسفر را دانشمندان متوجه شده اند كه يكي از خاصيت ها اين لايه ها يونيزه شدن مولكول هاي گاز صرفا در اين لايه است كه براي ادامه حيات بشري ضروري است.

وي ادامه داد: ديگر اين كه اگر اين لايه وجود نداشت،‌ هيچ ارتباط راديويي به وجود نمي آمد.‌ لايه يونوسفر داراي قدرت الكتريسيته است و مبداء قدرت آينده است. با اين لايه مي توان صائقه هاي مرگبار،‌ رانش،‌ زلزله و طوفان را در نقاطي از جهان به وجود آورد و برخي تلاش مي كنند از اين لايه بر عليه ديگران استفاده كنند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به حمله آمريكا به عراق گفت: ارتباطات عراق در زمان حمله آمريكا به اين كشور قطع شد و يكي از فرماندهان عراقي پس ازاشغال عراق گفته بود كه آمريكايي با كسب اطلاعات خط هاي فيبر نوري از طريق يكي از مهندسين عراقي،‌ خط هاي فيبرنوري بين قرارگاه ها را بمباران كرد


کد مطلب: 14154

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14154/تكنولوژي-جديد-صدا-تصوير-امام-زمان-عج-مي-توان-پخش-كرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir