کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز ملي صنعت و معدن:

تجليل وزير صنعت، معدن و تجارت از مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم

11 تير 1392 ساعت 12:38

قم نیوز: در همايش بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن در تهران از توسعه مناسب خوشه كسب و كار كفش شركت شهركهاي صنعتي استان قم در بخش حمايت از خوشه هاي صنعتي تجليل به عمل آمد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، همايش روز ملي صنعت و معدن همزمان با دهم تيرماه با حضور دكتر رحيمي معاون اول رئيس جمهور،‌وزير صنعت، معدن و تجارت و فعالان حوزه صنعت و معدن در مركز اجلاس سران برگزار شد .

 در اين همايش كه به بررسي عملكرد مجموعه هاي صنعتي و معدني بخش دولتي و خصوصي طي سال گذشته پرداخته شد از 75 واحد نمونه صنعتي و معدني كشور و برترين هاي توليد و صنعت گران كشور تجليل به عمل آمد. 

در ادامه اين مراسم وزير صنعت‌، معدن و تجارت با اهداء تنديس همايش و لوح تقدير به مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم از اقدامات يكسال اخير اين شركت در توسعه خوشه  كسب و كار كفش در اين استان تجليل به عمل آمد.

 مهندس روح اله ابراهيمي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم در اين خصوص اظهار داشت: پروژه توسعه خوشه هاي كسب و كار از سال  85 در استان توسط شركت شهرك هاي صنعتي آغاز شد و در سال 88خوشه كفش و دمپايي با تشكيل تيم توسعه خوشه به عنوان اولين خوشه كار توسعه را آغاز كرد.

وي اضافه كرد: در طول سه سال فعاليت، خوشه كفش قم ضمن دستيابي به چشم انداز ترسيم شده، موفق به ايجاد اولين كنسرسيوم و همچنين برند مشترك در صنعت كفش كشورگرديد و با تقويت سرمايه اجتماعي و افزايش دانش ذي نفعان خوشه، شبكه هاي همكاري منسجم كه مهمترين هدف توسعه خوشه مي باشد، شكل گرفت  كه ماحصل آن حضور در بازارهاي جديد در آسياي ميانه و آفريقا مي باشد.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14848

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14848/تجليل-وزير-صنعت-معدن-تجارت-مدير-عامل-شركت-شهركهاي-صنعتي-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir