کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی:

ساعات پاسخگویی تلفنی به سوالات دینی دفترتبلیغات اسلامی افزایش یافت

خبرگزاری ايسنا , 25 تير 1392 ساعت 8:35

قم نیوز: رییس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با بیان اینکه این مرکز از سه مسیر تلفنی، پیامکی و اینترنتی پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز سراسر کشور است از افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی این مرکز خبرداد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد موسوی با اشاره به اینکه پاسخگویی در ماه مبارک رمضان در بخش تلفنی در سه نوبت انجام می شود، گفت: بخش تلفنی با حمایت ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و با افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی از ساعت 10 صبح تا 8 شب به صورت یکسره به جز وقت نماز (ساعت 13-14) پاسخگوی سوالات دینی هموطنان است.
 
وی خاطر نشان کرد: هموطنان همه روزه به جز روزهای تعطیل می توانند از طریق کد خدماتی 096400 از سراسر کشور تماس گرفته و سوالات دینی خود در زمینه های اعتقادی، اخلاق، قرآن و حدیث، تاریخ اسلام، مشاوره و احکام شرعی مطرح و پاسخ خود را از کارشناسان مرکز دریافت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شماره پیامک 30009640 ویژه پاسخگوی سوالات مربوط به احکام شرعی است، افزود: کارشناسان ما در این بخش به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان است.
 
موسوی یادآور شد: پاسخگویی اینترنتی یکی دیگر از مسیرهای ارتباطی بین مردم و مرکز است که اقشار مختلف مردم می توانند از طریق اینترنت در سایت ها و انجمن های پاسخگویی مرکز به صورت آنلاین (در فضای چت متنی) و آفلاین به پاسخ های خود برسند.
 
به گفته وی کاربران می توانند برای توضیحات بیشتر و برنامه زمانبندی پاسخگویی آنلاین و آفلاین به سایت www.pasokhgoo.irمراجعه کنند.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 15249

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15249/ساعات-پاسخگویی-تلفنی-سوالات-دینی-دفترتبلیغات-اسلامی-افزایش-یافت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir