کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداري مالي سازمان تبليغات اسلامي قم:

جشنواره محراب در قم برگزار مي‌شود

30 تير 1392 ساعت 9:25

قم نیوز: معاون اداري و مالي سازمان تبليغات اسلامي استان قم گفت: جشنواره محراب به منظور تقدير از مساجد فعال در بروزرساني محتوايي سايت‌ها در قم برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي استان قم، علي كرم جلالوند اظهار كرد: سازمان تبليغات اسلامي استان قم در نظر دارد در راستاي حمايت از فعاليت‌هاي مساجد در عرصه فضاي مجازي به عنوان مهم‌ترين و تاثیرگذارترین پايگاه‌هاي مقاوت در جنگ نرم عليه دين مبين اسلام و ارزش‌های فرهنگی مذهبی، زیرساخت‌های نرم افزاری لازم را براي فراغت مساجد از هزینه‌ها و دغدغه‌های فنی مربوطه فراهم كند.

وي گفت: این سازمان با راه اندازی سامانه پرتال محراب امکان راه اندازی سایت اختصاصی برای هر یک از مساجد را به صورت جداگانه فراهم كرده است.

به گفته جلالوند، مساجد متقاضی که توانایی تامین و بارگذاری مطالب برای یک سایت اختصاصی را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت تبیان قم به آدرس اینترنتی http://qido.ir اقدام به ثبت نام براي راه اندازی و تحویل سایت كنند.

وي از برگزاري جشنواره محراب براي تقدیر از مساجد فعال در زمینه بروزرسانی محتوایی سایت‌ها خبر داد و گفت: این جشنواره از 25 تيرماه آغاز شده و در 25 مهر ماه پايان مي‌يابد.

جلالوند شناخت مسجد، فعاليت‌هاي تشکل‌ها و کانون فرهنگي، چند رسانه‌اي، فوق برنامه، اخبار و اطلاعيه‌ها، حديث و آيه هفته،‌ ذکر ايام هفته، اوقات شرعي، زيارت مجازي شامل بخش زنده حرم‌ها و سفر مجازي به اماکن مقدسه، روزشمار غيبت، قبله نماي اينترنتي، تابلو برنامه‌هاي هفتگي و سالانه مسجد و... را از جمله ساختار محتوايي سايت مساجد عنوان كرد.

معاون اداري و مالي سازمان تبليغات اسلامي قم اظهار كرد: پس از داوری مطالب سايت‌ها، بر اساس ساختار محتوايي از 5 سایت برتر همزمان با جشن عید غدیر خم در روز 5 آبان ماه تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 15389

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15389/جشنواره-محراب-قم-برگزار-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir