کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تصادف در جاده کوه سفید مرگ جوان 30 ساله را رقم زد

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1392 ساعت 12:00

قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: تصادف موتورسیکلت و سواری در جاده کوه سفید، مرگ یک مرد 30 ساله را رقم زد.


به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز با اشاره به مجموع حوادث امروز و روز گذشته اظهار داشت: ساعت 6:25 بامداد امروز در جاده کوه سفید، بر اثر تصادف موتورسیکلت و سواری یک مرد حدود 30 ساله بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.
 
وی با اشاره به مهم‌ترین حوادث روز گذشته نیز ادامه داد: ساعت 20:45 در اتوبان ساوه ـ سلفچگان 2 فقره تصادف کامیون و تریلی، تانکر و سواری رخ داد که این حادثه هفت مجروح بر جای گذاشت.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل درمان به وسیله آمبولانس به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند.
 
فراهانی همچنین حادثه آزادراه قم ـ تهران را مورد توجه قر داد و گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه خودروی سواری، یک خانم 30 ساله جان سپرد.
 
قطع عضو زن 70 ساله
 
وی با اشاره به شدت حادثه اظهار داشت: بر اثر وقوع این حادثه یک خانم 70 ساله دچار قطع عضو شد و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.
 
وی با اشاره به وقوع حادثه شغلی در شهرک شکوهیه گفت: ساعت 9:25 بر اثر حادثه شغلی که در شهرک شکوهیه رخ داد، یک آقا حدود 38 ساله دچار قطع عضو شد.
 
فراهانی حادثه محور سلفچگان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ساعت 10:45 صبح بر اثر حادثه شغلی سه نفر به شدت مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان اعزام شدند.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 17208

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/17208/تصادف-جاده-کوه-سفید-مرگ-جوان-30-ساله-رقم-زد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir