کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علما و مراجع برای موفقیت دولت دعا می کنند

خبرگزاری ايرنا , 15 خرداد 1393 ساعت 12:56

قم نیوز:مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: علما و مراجع تقلید برای پیشرفت و موفقیت دولت دعا می کنند، زیرا موفقیت مسوولان در انجام وظایفشان، موفقیت همه کشور است


به گزارش قم نیوز، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ روز پنج شنبه دردیدار رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی افزود: ملت غیور ایران اسلامی همواره در صحنه های حساس انقلاب، همراهی و حضوری چشمگیر داشته اند، اما توقع و انتظار زیادی از دولت ندارند.

وی با بیان اینکه علما و مراجع تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی کشور بسیار دغدغه دارند، مهار تورم توسط دولت یازدهم را بشارت خوبی دانست و گفت: امکانات و ظرفیت های بانک ها باید در جهت رونق تولید درکشور بیش از پیش فعال شود.

امام جمعه موقت قم از آمیختگی بیش از حد اقتصاد و سیاست انتقاد کرد وگفت: نباید اقتصاد کشور تا این حد متاثر از اظهار نظرهای سیاسی بوده و برخی سخنان سیاسی در فضای اقتصادی جامعه این چنین التهاب ایجاد کند.

وی همچنین افزایش تعداد بانک ها در کشور و ایجاد برخی رقابت های منفی در میان آنها را غیرضروری عنوان کرد و افزود: دست اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بانکداری بدون ربا و نظام اقتصادی اسلامی تلاش کنند و در این مسیر حوزه های علمیه آماده همکاری و کمک هستند.

ˈولی الله سیفˈ رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه به همراه جمعی از معاونان و اعضای شورای فقهی بانک مرکزی در سفر یک روزه به شهر مقدس قم با برخی علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو می کند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24118

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24118/علما-مراجع-موفقیت-دولت-دعا-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir