کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بختیاری:

کفن و دفن نوزادان خانواده‌های تحت پوشش در قم رایگان است

خبرگزاری مهر , 21 آذر 1390 ساعت 17:27

قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از کفن و دفن رایگان نوزادان زیر دو سال تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری قبل از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: از تاریخ پنجم آبان ماه تا پانزدهم آذرماه، ۸ جلسه رسمی و علنی به علاوه جلسات کمیسیون های چهارگانه هر کدام ۵ جلسه برگزار شد.

وی یادآور شد: به دنبال برگزاری این جلسات ۹۹ توافق نامه املاک واقع در طرح های شهری انجام و ۴۰ لایحه و ۲ طرح به تصویب رسید.

بختیاری با اشاره به برخی از مهمترین مصوبات در این مدت، بیان داشت: یکی از مهمترین این مصوبات تصویب مجوز خدمات رایگان کفن و دفن نوزادان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قم تا سن ۲ سال است.

وی ادامه داد: تصویب مجوز تغییر سیستم حسابداری شهرداری از نقدی به تعهدی، تعرفه های دربستی سازمان اتوبوس رانی قم و حومه، مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای کمک به مراسم بازآفرینی واقعه غدیر خم در روز عید غدیر و مجوز تفریغ بودجه سازمان قطار شهری به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر مصوبات در این مدت بوده است.

اعمال ماده ۹ در مورد تملک املاک واقع در مسیر ادامه بلوار شهید کریمی
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین از تصویب مجوز اعمال ماده ۹ املاک واقع در مسیر طرح ادامه بلوار شهید کریمی از سوی شورا خبر داد و افزود: همچنین با توجه به تاکیدات استاندار محترم و توجه خاص شورای شهر بر امر ساماندهی سیما و منظر شهری قم مجوز زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بحث تبلیغات در شورا به تصویب رسید.

وی بر امر ساماندهی سیما و منظر شهری قم تاکید و تصریح کرد: این مسئله دامنه بزرگی از جمله ساماندهی تابلوهای شهری، بنای ساختمان ها، زیبایی دیواره ها،تبلیغات شهری و ... شامل می شود که باید در راستای بهبود سیما و منظر شهری به آنها توجه شود.

عدم تناسب نماهای به کار رفته در ساختمان ها با بافت و اقلیم شهر قم
بختیاری بیان داشت: در حال حاضر بحث استفاده از نماهای جدید ساختمان ها در قم مسئله جدی است و نماهای به کار رفته تناسبی با بافت و اقلیم شهر قم ندارند به خصوص متاسفانه این مورد در ساختمان های تازه ساز ادارات دولتی و بانک ها بیشتر دیده می شود.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 2557

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/2557/کفن-دفن-نوزادان-خانواده-های-تحت-پوشش-قم-رایگان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir