کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس شورای شهر قم:

ایران اسلامی امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است

خبرگزاری ايرنا , 12 بهمن 1393 ساعت 12:22

قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم،گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و حتی دربرخی موارد فرامنطقه ای تبدیل شده است.


به گزارش قم نیوز ،\'ولی الله بیاتی\' روز یکشنبه در آغاز جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم،اظهار داشت: بدون شک این موفقیت ها در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و هدایت های رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.
 
وی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: مردم مظلوم و ستمدیده جهان که روزگاری درزیر یوغ کشورهای استکباری و استعماری قرار داشتند، امروز به برکت انقلاب اسلامی و به تاسی از ملت آزاده و قهرمان ایران خود را از بند این کشورها نجات داده اند.
 
وی با بیان اینکه اراده و عزم ملت ایران موجب شده تا آرمانها و اهداف انقلاب و امام راحل طی این 37 سال تحقق پیدا کند،افزود: ملت ایران موفق شده در صحنه بین المللی آرمان های انقلاب که بر گرفته از دین مبین اسلام و مکتب تشیع است،را به نحو مطلوب و شایسته مطرح، و این انقلاب را به جهان صادر کند.
 
دراین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم در ساعت 9:33 دقیقه و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به کشور با ذکر صلوات و قرائت فاتحه یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان را گرامی داشتند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28700

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28700/ایران-اسلامی-امروز-یک-قدرت-منطقه-تبدیل-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir