کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» در قم برگزار می شود

خبرگزاری ايرنا , 17 بهمن 1393 ساعت 17:44

قم نیوز: همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» اسفندماه امسال توسط کمیسیون مطالعات اسلامی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان قم برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز ، دبیر همایش اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این همایش در چهار محور آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران از منظر دینی، راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از منظر دین، الزمات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دینی و وظایف مردم و نهادها در تحقق اقتصاد مقاوتی فراخوان مقاله شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین «حجت الله نیلی پور» با بیان اینکه 71 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است، اضافه کرد: 17 مورد از مقالات رسیده در بصورت مجموعه ای در قالب کتاب چاپ می شود و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه دو جلد کتاب نیز با موضوعات اقتصاد مقاومتی تدوین شده است که در این همایش توزیع خواهد شد، گفت: چند پنل و میزگرد علمی نیز با حضور کارشناسان در همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» اجرا خواهد شد.
 
مسوول کمیسیون مطالعات اسلامی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «علی طیب نیا»، وزیر اقتصاد و دارایی، آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی»، عضو مجلس خبرگان رهبری، «محسن رضایی»، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و «علی اکبر ولایتی»، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در این همایش دعوت شده اند.
 
نیلی پور بیان کرد: این همایش با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، شهرداری قم، استانداری قم، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه مفید، دانشگاه باقر العلوم و اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.
 
همایش یک روزه اقتصاد مقاومتی از منظر دین هفتم اسفندماه امسال در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28837

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28837/همایش-اقتصاد-مقاومتی-منظر-دین-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir