کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزش فن مصاحبه در استان‌های مختلف کشور

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران , 23 خرداد 1394 ساعت 13:55

قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری کارگاه‌های آموزش فن مصاحبه در استان‌های مختلف کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: این کارگاه‌ها ویژه مدیران و معاونان آموزش و فرهنگی مدارس علمیه و نمایندگان مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این کارگاه‌ها در ۱۵ استان‌ برگزار شده است، افزود: این کارگاه‌های یک‌روزه در آستانه برگزاری مصاحبه‌های اخلاقی رفتاری داوطلبان ورود به مقطع عمومی سطح دو برگزار می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی تیم مصاحبه با اصول و فنون علمی مصاحبه و ایجاد وحدت رویه در اجرای مصاحبه‌ها بیان و تصریح کرد: علاوه بر این کارگاه‌های کوتاه‌مدت که در آستانه برگزاری مصاحبه‌های اخلاقی رفتاری داوطلبان ورود به مقطع عمومی برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی برای آموزش مستمر و جامع گروه­های مصاحبه­گر مدارس، در طول سال صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام احمدی زمان اجرای مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع عمومی حوزه‌های علمیه خواهران را ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد ذکر کرد و افزود: مصاحبه‌های علمی ویژه داوطلبان ورود به مقطع سطح سه در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این کارگاه­ها توسط اساتید حوزوی که دارای تحصیلات تخصصی و سوابق درخشان هستند در مدیریت­های استانی برگزار می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران آشنایی با مفاهیم پایه مصاحبه، ویژگی مصاحبه ­گر، ضرورت­های قبل از مصاحبه، فرآیند مصاحبه، اصول و فنون مصاحبه، خطاهای مصاحبه، نحوه وانواع سؤال در مصاحبه و... را مباحث این کارگاه­ها بیان کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30794

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30794/برگزاری-کارگاه-های-آموزش-فن-مصاحبه-استان-های-مختلف-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir