کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عالی پور اعلام کرد:

آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برای ایجاد شرکت‌های صنعتی در قم

خبرگزاری مهر , 15 دی 1390 ساعت 16:56

قم نیوز: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آمادگی این سازمان برای ایجاد شرکت‌های صنعتی در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور قبل از ظهر پنج شنبه در جلسه توسعه صادرات استان گفت: قم ظرفیت مناسبی برای انجام کارهای صنعتی دارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم آمادگی دارد تا زمینه ایجاد این شرکت‌ها را فراهم کند.

وی با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند همفکری و صداقت است اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و متولیان در هر امری باید به منفعت گروهی فکر کنند و اهداف و سیاست هایشان در یک راستا باشد تا بتوانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در قم تا به حال کارهای خوبی انجام شده اما به صورت جزیره‌ای بوده است و برای دستیابی به موفقیت باید تمام اهداف در یک راستا قرار بگیرد.

عالی پور همچنین آمادگی خود را برای ارائه آموزش رایگان به افراد نیازمند آموزش و پی گیری مشکلات از طریق مراجع مسئول را اعلام کرد و اظهار داشت: عملیاتی شدن هر کاری به زمان نیاز دارد و مطمئن باشید در صورتی که حرفی منطقی باشد دستگاه حکومتی آن را می پذیرد.

وی با اشاره به گران تمام شدن هزینه محصولات به خصوص شیر در قم تصریح کرد: محصولی مانند شیر در قم تولید نمی‌شود بلکه مونتاژ می‌شود زیرا هزینه تولید آن گران است.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3391

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3391/آمادگی-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-قم-ایجاد-شرکت-های-صنعتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir