کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم ۵۰۰ مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری تسنیم , 10 دی 1394 ساعت 11:34

قم نگار: رئیس اورژانس استان قم از مصدومیت ۵۰۰ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته استان قم خبر داد.


به گزارش قم نگار، محمدرضا حسنی با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته ۳ دی ماه تا صبح امروز ۱۰ دی ماه اظهار داشت: در این مدت ۷ هزار و ۱۶۴ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۳۰۳ مأموریت شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه هزار و ۱۴۸ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: ۱۵۵ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۴۰۸ حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، خاطرنشان کرد: ۳۴۳ مورد از این حوادث داخل شهر و ۶۵ مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.

حسنی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۰۰مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۸۱ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۱۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اظهار داشت: ۲۶۸ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۳۲۱ نفر شد.

وی تصریح کرد: ۱۵۶ نفر از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل درمان و ۱۶۵ نفر توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس قم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی خاطر‌نشان کرد: از ۲۶۸ مورد ماموریت مربوط به موتور سیکلت سواران ۲۵۷ مورد داخل شهری و ۱۱ مورد مربوط به جاده‌های قم بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35779

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35779/حوادث-ترافیکی-قم-۵۰۰-مجروح-برجای-گذاشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir