شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 38521
منبع : خبرگزاری فارس
با پیروزی برابر تمام رقبا در رده سنی زیر 18 سال

قم قهرمان مسابقات تنیس جایزه بزرگ ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم دو نفره هیأت تنیس استان قم با غلبه بر تمامی حرفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس جایزه بزرگ پسران ایران شد.
قم قهرمان مسابقات تنیس جایزه بزرگ ایران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که فدراسیون تنیس مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ تنیس ایران را در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی کرده، تنیسورهای قم در رقابت‌های رده سنی زیر 18 سال با کسب برتری مقابل تک تک حریفان خود عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

جشنواره بزرگ تنیس ایران با عنوان جام آپت براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس ایران ابتدا در رده سنی بزرگسالان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت و سپس در رده سنی زیر 18 سال به انجام رسید و با قهرمانی مقتدرانه نمایندگان قم پایان یافت.

امیرحسین بادی و مهدی آدابی چهره‌های شاخص و موفق تنیس قم در مسابقات رده سنی زیر 18 سال جشنواره بزرگ تنیس کشور بودند و در این رقابت‌ها به اتفاق یکدیگر در بخش دوبل با حریفان شرکت کننده به رقابت پرداختند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

بادی یکی از باتجربه‌های تنیس قم است که پیش از موفقیت به همراه آدابی در بخش دوبل مسابقات رده سنی زیر 18 سال این جشنواره، هفته قبل در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان نیز نماینده هیأت تنیس قم بود که در بخش انفرادی تا مرحله یک‌چهارم نهایی بالا آمد و در بخش دوبل رتبه سوم را کسب کرد.

این تنیس‌باز در کنار مهدی آدابی دیگر تنیسور موفق و آینده‌دار استان قم در رده سنی زیر 18 سال مسابقات جشنواره بزرگ تنیس کشور نیز حضور پرقدرتی داشتند و در بخش دوبل به اتفاق یکدیگر، برای کسب عنوان قهرمانی تمامی رقبا را از پیش‌رو برداشتند.

در حالی که جشنواره بزرگ تنیس ایران میزبان و پذیرای بیش از 140 تنیسور از سراسر کشور است، این جشنواره در هر دو بخش دختران و پسران به انجام می‌رسد و دو تنیسوری که به نمایندگی از قم در بخش دوبل این رقابت‌ها حضور یافته بودند با حضور در فینال، از این مسابقه مهم نیز سربلند خارج شدند تا جشن قهرمانی بگیرند.

این در شرایطی است که براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، مسابقات رده‌های سنی مختلف جشنواره بزرگ تنیس ایران به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر 14 سال و 18 سال هر دو بخش دختران و پسران مسابقه می‌دهند.

تیم دو نفره امیرحسین بادی و مهدی آدابی از قم بعد از موفقیت در مراحل گروهی و حذفی خود را به نیمه نهایی رساند و در این مرحله برابر تیم دوبل علی شیخی و ارشیا گرجی‌زاده با امتیازهای 6 بر یک و 6 بر دو پیروز شد تا نخستین‌ فینالیست این مسابقات لقب بگیرد.

دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی را تیم دو نفره آریا روغنی و مسیح هژبری با نتایج 6 بر صفر و 6 بر یک از تیم دوبل آریا حیدری و روهام عباسی برد تا حریف نمایندگان قم در دیدار نهایی شود و در مسابقه پایانی نمایندگان قم با برتری کامل مقابل حریفان خود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizwap.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما