کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تامين ۱۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده مسجد مقدس جمكران

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 1 خرداد 1395 ساعت 22:00

قم نیوز: سيد محسن ميرهادي مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: امسال حدود هزار و ۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده و مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران در ايام نيمه شعبان تامين شده است.


به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به تدابير مديريت شهري در نيمه شعبان، اظهار كرد: با توجه به وزش باد و گرد و غبار، آماده سازي پاركينگ ها و پاركسوارها زودتر صورت گرفت و با مازوت پاشي سعي كرديم تا مشكل كمتري براي زائرين به وجود آيد.

وي با اشاره به وسعت كار در محدوده مسجد مقدس جمكران، خاطرنشان كرد: به همين جهت ۱۰ كميته و ۱۲ ستاد در شهرداري تشكيل شده است و بين مناطق تقسيم كار شده و هر پاركينگ و پاركسوار در اختيار مناطق شهري قرار گرفته است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به تامين سرويس هاي بهداشتي در طول مسير و پاركينگ‌هاي مسجد مقدس جمكران افزود: حدود هزار و ۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي سيار آماده شده است.

وي اطلاع رساني با ارائه كارت هاي رنگي به زائرين را مورد توجه قرار داد و گفت: نيروهاي شهرداري نيز براي اطلاع رساني مناسب به مردم و زائرين آموزش داده شده اند.

ميرهادي بلوك بندي پاركسوارها و پاركينگ‌ها براي دسترسي راحت تر مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: مسيرهاي منتهي به جمكران از ورودي‌هاي شهر مشخص شده است.

وي ايجاد مسيرهاي دسترسي جديد از خيابان ظهور و بلوار انتظار براي كاهش بار ترافيكي مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران را يادآور شد و گفت: در زمينه تامين ايمني در ايام نيمه شعبان نيز استقرار نيروهاي آتشنشاني در محدوده مسجد مقدس جمكران را داريم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به تامين آب آشاميدني خنك براي مردم ايجاد غرفه‌هاي تامين مايحتاج مردم، افزود: ۱۶ اكيپ سد معبر نيز در اين چند روز روند جلوگيري از سد معبر و تكدي گري را مديريت مي كنند.

 انتهای پیام/135


کد مطلب: 38793

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38793/تامين-۱۲۰۰-چشمه-سرويس-بهداشتي-محدوده-مسجد-مقدس-جمكران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir