کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک در قم

پایگاه خبری پلیس , 4 مرداد 1395 ساعت 19:30

قم نیوز: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف بيش از 100 كيلوگرم ترياك با همكاري پليس سمنان خبرداد.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ "غلامعباس بلفکه" اظهار داشت: با پيگيري اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مبني بر اينکه يک نفر با خودروي سمند سفيد رنگ به عنوان "راه پاک کن" و فرد ديگري با خودروي سمند مشکي رنگ به عنوان "حامل مواد مخدر" قصد دارند مقادير قابل توجهي مواد مخدر ترياک را از يکي از استان هاي مرکزي به پايتخت منتقل و از حوزه استحفاظي اين استان عبور دهند، بلافاصله موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي قضايي و انتظامي، محورهاي مواصلاتي " کاشان به قم" تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت و نهايتاً هر دو خودروي سمند شناسايي که با هماهنگي هاي انجام شده تحت مراقبت و تعقيب اکيپ هاي اعزامي قرار گرفتند.

سرهنگ بلفکه اضافه کرد: در ادامه راننده خودروي سواري سمند مشکي با همدست خود تماس تلفني داشته ولي به دليل پاسخگو نبودن و با توجه به شرايط موجود به اين موضوع مشکوک شده و قبل از محور "گرمسار" وارد شهر قم شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: ماموران پس از تعقيب نامحسوس راننده، خودروي موصوف را در جلوي پليس راه "جاده قديم قم -تهران" در حالي که قصد خروج از شهر را داشت را متوقف و راننده را نيز دستگير کردند.

سرهنگ بلفکه در پايان بيان داشت: ماموران در بازرسي از خودرو، تعداد 10 بسته موسوم به 10 کيلويي ترياک به وزن 102 کيلوگرم از داخل صندوق عقب خودروکشف کردند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 40463

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40463/کشف-بيش-100-کيلوگرم-ترياک-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir