کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توليد نرم‌افزار سامانه بازرسي تاكسيراني در قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 23 شهريور 1395 ساعت 13:00

قم نیوز: سرپرست مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات و تحول اداري شهرداري قم از توليد نرم‌افزار اندرويدي سامانه بازرسي تاكسيراني خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علي ملك‌لي با اشاره به نرم‌افزار اندرويدي سامانه بازرسي تاكسيراني(سبت) اظهار كرد: اين نرم‌افزار از سوي مركز فناوري اطلاعات جهت حوزه تاكسيراني طراحي شد كه داراي امكاناتي براي بازرسان تاكسيراني است.

وي خاطرنشان كرد: بازرسان با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانند به صورت آنلاين به سرور متصل شوند و اطلاعاتي مانند مشخصات رانندگان، خودرو و پروانه كار آنها را دريافت كنند.

سرپرست مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات و تحول اداري شهرداري قم با اشاره به دسترسي به اطلاعات رانندگان تاكسي گفت: بازرسان به وسيله اين نرم‌افزار مي‌توانند تخلفات پيشين راننده را مشاهده كنند، همچين بررسي پايان تاريخ پروانه، آخرين مرخصي راننده و ثبت تخلف از ديگر امكانات اين نرم‌افزار است.

وي خاطرنشان كرد: نسخه اول نرم‌افزار براي بازرسان تهيه شده و نسخه ديگر براي شهروندان در حال آماده‌سازي است كه به شهروندان اين امكان را مي‌دهد كه مشخصات رانندگان سوء استفاده كننده از تاكسي را دريافت كنند و در صورتي كه از راننده شكايتي دارند، از طريق تلفن همراه خود ثبت كنند.

ملك‌لي با بيان اينكه مدت چهار ماه براي نرم‌افزار سامانه بازرسي تاكسيراني(سبت) زمان صرف شده است، گفت: اكنون نسخه بازرسي نرم‌افزار تحويل سازمان تاكسيراني شده تا پس از استفاده بازرسان اصلاحات مورد نياز روي آن انجام شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 41800

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/41800/توليد-نرم-افزار-سامانه-بازرسي-تاكسيراني-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir