کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان میادین اعلام کرد:

حذف واسطه ها مهم ترین دلیل برپایی جمعه بازار خودرویی قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 17 مرداد 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم هدف از راه اندازی جمعه بازار خودرو ،برقراری ارتباط مستقيم بين خريدار و فروشنده و حذف واسطه ها اعلام کرد و گفت:سهولت در خرید و فروش خودرو از مهم‌ترین عامل اشتیاق شهروندان جهت مراجعه به جمعه بازار خودرو می باشد


به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به حذف واسطه ها،  اظهار داشت: در مركز خريد و فروش خودرو در محدوده میدان بزرگ شهید رجایی تحت عنوان جمعه بازار خودرو؛ هدف، ايجاد ارتباط مستقيم بين خريدار و فروشنده و حذف واسطه ها بوده و استقبال شهروندان و جمعی از نمایشگاه داران از اين روز بازار مويد همين موضوع مي باشد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم سهولت در خرید و فروش خودرو را مهم‌ترین عامل اشتیاق شهروندان جهت مراجعه به جمعه بازار خودرو دانست و افزود: هر شخصی به همان راحتی که می تواند خودرو مورد نظرش را بفروشد، به آسانی هم می تواند وسیله دیگری را انتخاب کرده و بخرد؛ جمعه بازار خودرو محل خرید و فروش خودرو اشخاصی است که قصد دارند واسطه ها را در جریان انجام معامله هایشان از میان بردارند.

مظفری با اشاره به وضعیت مشابه در سایر کلانشهرها و فعال سازی روز بازار خودرو، افزود: باید توجه داشته باشیم مدتی است پروژه جمعه بازار خودرو در چندین شهر بزرگ کشور اجرایی شده و اکنون توانسته نقش مهمی در تأمین نیازهای شهروندان ایفا نماید.

وی با تاکید بر خدمات متنوع و مناسب این روز بازار، اظهار داشت: عوامل انتظامی، کارشناسان معاینه فنی خودرو و تعویض پلاک، کارشناسان معاینه رنگ خودرو و... در محل جمعه بازار حضور دارند تا تمامی فرایند خرید خودرو اعم از کنترل، کارشناسی قیمت، صورت وضعیت خلافی، نقل و انتقال سند و غیره به صورت متمرکز در این جمعه بازار انجام شود.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اینکه جمعه بازار خودرو هر جمعه از ساعت 9:00 الی 14:00 در محدوده میدان بزرگ شهید رجایی بربا می باشد تصریح کرد: از همشهریان درخواست می شود برای بازدید از خودروها و خرید و فروش به این مکان مراجعه نمایند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51996

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51996/حذف-واسطه-مهم-ترین-دلیل-برپایی-جمعه-بازار-خودرویی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir