کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پنجمین روز هفته ناجا

کلنگ احداث پاسگاه سه راهی خرمشهر به زمین زده شد

خبرگزاری فارس , 18 مهر 1396 ساعت 17:27

قم نیوز: در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه راهور سه راهی خرمشهر با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهردار منطقه دو انجام شد.


به گزارش قم نیوز صیاد درویشی در مراسم کلنگ زنی این پاسگاه اظهار کرد: با همکاری خوبی که بین پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های استانی وجود دارد، مکان احداث این پاسگاه راهنمایی و رانندگی از طرف شهرداری برای راه اندازی و استقرار ایستگاه ثابت پلیس راهور اختصاص یافت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این پاسگاه به دلیل اهمیت این محور، برای ارائه خدمات ترافیکی و انتظامی در نظر گرفته شده و امروز با حضور مسئولان مربوطه کلنگ‌زنی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه زحمت کشان خودم نیروی انتظامی تبرک می گویم.

عباس ذاکریان با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی بین شهرداری قم و فرماندهی انتظامی استان وجود دارد، گفت: یکی از ورودی‌های اصلی و مهم شهر قم سه راهی خرمشهر است، در راستای همین تعاملات امروز و در هفته ناجا ایستگاه ثابت پلیس راهور در این مکان کلنگ زنی شد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: امیدوارم این اقدام در کاهش تصادفات، ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی و عبور و مرورخودروها در سطح شهر و استان قم موثر باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 54679

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54679/کلنگ-احداث-پاسگاه-سه-راهی-خرمشهر-زمین-زده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir