?>?> قم نیوز - آيت‌الله كعبي: رسميت قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشانه عجز ترامپ است/ نابودي رژيم صهيونيستي شتاب مي‌گيرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آيت‌الله كعبي: رسميت قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشانه عجز ترامپ است/ نابودي رژيم صهيونيستي شتاب مي‌گيرد

خبرگزاری فارس , 17 آذر 1396 ساعت 8:00

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اقدام ترامپ در زمينه رسميت قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشانه عجز و شكست آنها و يك اقدام تحريك‌آميز عليه امت اسلامي است و بايد بگوييم با چنين اقدامي حركت به سمت نابودي رژيم صهيونيستي شتاب مي‌گيرد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی در قم، با بیان اینکه قدس قبله نخست مسلمانان است اظهار کرد: این حرکت ترامپ و رژیم صهیونیستی سبب اتحاد و اجماع در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی می‌شود و این اعلام به منزله شکست گفت‌وگوها و پایان راه‌حل‌های مبتنی بر گفت‌وگو در مسئله فلسطین است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام ترامپ نشان داد که تنها راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت مسلحانه است و بدون تردید ترامپ و رژیم صهیونیستی از این اقدام پشیمان می‌شوند و مقاومت در کرانه باختری علاوه بر غزه شکل می‌گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اقدام ترامپ نشانه عجز و شکست آنها است گفت: این امر اقدامی تحریک‌آمیز علیه امت اسلامی است و باید بگوییم با چنین اقدامی حرکت به سمت نابودی رژیم صهیونیستی شتاب می‌گیرد.
وی با بیان اینکه قدس در قلب هر مسلمان و انسان آزادیخواه است یادآور شد: ملت ایران یکپارچه این اقدام را محکوم کرده و همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام می‌دارند و همانطوری که رهبری نیز اعلام کردند ما نیز از هر حرکت و جریانی که آماده مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی است پشتیبانی می‌کنیم.
کعبی عنوان کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی علیه صلح و گفت‌وگوها است و تمام جریانات فلسطینی این اقدام را محکوم کردند و اعلام می‌کنند تنها راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 57059

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57059/آيت-الله-كعبي-رسميت-قدس-عنوان-پايتخت-رژيم-صهيونيستي-نشانه-عجز-ترامپ-نابودي-شتاب-مي-گيرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir