کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه:

فضای مجازی فتنه آخرالزمان است

خبرگزاری فارس , 6 بهمن 1396 ساعت 21:01

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه گفت: فتنه آخرالزمان، فضای مجازی است و شیطان از طریق این فضا می‌تواند که وارد قلب و ذهن فرزندان این کشور شود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره برکات تقوا اظهار کرد: تقوا برکات زیادی را نصیب فرد و جامعه می‌کند، از سوی دیگر انسان باید مراقب خطرهای شیطان باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها و شهرهایی که سرشار از یاد و ذکر الهی هستند، از الطاف الهی برخوردار می‌شوند و به این توفیق دست پیدا می‌کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه افزود: یکی از مهم ترین نعمت‌های الهی که خداوند نصیب ملت ایران کرده است، انقلاب اسلامی بود و نماز جمعه جزو نعمت‌های دیگر خداوند به این ملت است.

ملکی با اشاره به دلیل کینه دشمن از روحانیت اظهار کرد: روحانیت و ولایت فقیه شکست‌های زیادی را در طول چهار دهه اخیر به دشمن تحمیل کردند.

وی ادامه داد: فتنه آخرالزمان، فضای مجازی است، شیطان از طریق این فضا می‌تواند که وارد قلب و ذهن فرزندان این کشور شود و مسیر فضای مجازی در پایان به صهیونیسم ختم خواهد شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه افزود: یکی از راهکارهای دشمن برای تغییر عقاید مذهبی مردم در فضای مجازی، ایجاد شبهه در ذهن مردم ایران است.

ملکی با اشاره به خطر فضای مجازی اظهار کرد: این فضا اکنون در حقیقت همچون کتاب ضاله شده است، براساس فتوای تمام مراجع تقلید نگهداری چنین کتبی حرام است.

وی در پایان خاطرشان کرد: اخلاق و ادب به وسیله فضای مجازی در جامعه از بین می‌رود و فرهنگ غرب و شیطان توسط این فضا جایگزین ادب و اخلاق در جامعه می‌شود، با فضای مجازی بین نسل گذشته و نسل جدید شکاف ایجاد خواهد شد. امروزه نماد شیطان، غرب است و شیطان در فرهنگ غربی جلوه کرده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 59327

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59327/فضای-مجازی-فتنه-آخرالزمان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir