کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم

خبرگزاری فارس , 18 بهمن 1396 ساعت 13:08

عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ قم همزمان با ایام الله دهه فجر در قم آغاز شد.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که با حضور استاندار قم برگزار شد گفت: این مراکز در زمینی به متراژ 450 متر و به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط یکی از خیرین واگذار شده است.

وی بیان کرد: عملیات احداث این مرکز نیز توسط دو خیر دیگر انجام خواهد شد و عملیات احداث این مرکز منشا خیر و برکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به نقش بارز خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین نقش موثری در امر سلامت و بهداشت دارند که همواره شاهد این نقش در سطح استان هستیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این مراسم طی سخنانی به نقش بارز خیرین اشاره کرد و گفت: نقش خیرین در توسعه و عمران استان به ویژه در بخش سلامت چشمگیر است.

استاندار قم با بیان اینکه بدون کمک مردم، دولت نمی‌تواند مشکلات زیرساختی کشور را بطرف کند افزود: خداوند متعال پاسخگوی صدقه جاریه و عمل خیر این عزیزان خواهد بود.

شایان ذکر است این مرکز سلامت و پایگاه اورژانس، طی دو سال با اعتبار معادل 42 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 450 متر مربع در خیابان 75 متری عمار یاسر توسط خیرین نیکوکار ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 59883

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59883/آغاز-عملیات-اجرایی-مرکز-خدمات-جامع-سلامت-پایگاه-اورژانس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir