کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست هیأت والیبال استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان در قم

خبرگزاری فارس , 8 اسفند 1396 ساعت 1:00

سرپرست هیأت والیبال استان قم از برگزاری مسابقات لیگ والیبال جوانان و همچنین دوره‌های آموزشی مربیگری این رشته در قم خبر داد.


به گزارش قم نيوز سیدابوالفضل احمدی امروز اظهار کرد: جلسه قرعه‌کشی مسابقات لیگ جوانان باشگا‌ه‌های استان قم در دفتر هیئت والیبال استان برگزار شد و قرعه‌کشی مسابقات لیگ جوانان قم با شرکت ۶ تیم در حضور سرپرست تیم‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری لیگ رده‌های پایه برای توسعه این رشته در قم، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای رده سنی جوانان لیگ والیبال باشگاه‌های قم، تیم‌های میعاد، مهر، فدک (الف)، ویوا، آوای وتوس و فدک (ب) هستند و مسابقات از هشتم اسفند ماه آغاز می‌شود.

سرپرست هیأت والیبال استان قم در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: در بخش آموزش ابتدا برای برگزاری دوره مربیگری درجه سه آقایان برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی انجام می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌ریزی کمیته آموزش هیأت والیبال قم برای برگزاری دوره داوری درجه دو این رشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت والیبال قم این دوره داوری را ویژه آقایان برگزار می‌کند و از تمامی داوران عزیز که دو سال از مدرک درجه سه آنها گذشته برای ثبت نام حضور در این دوره دعوت می‌شود و دوره را اواخر اسفند برگزار می‌کنیم.

احمدی سپس به برگزاری مسابقات والیبال بانوان قم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و عنوان کرد: مسابقات والیبال دسته‌های آزاد استان قم با حضور 6 تیم فدک، بازرگانی محراب، ویوا، نوین، مهر و سفیر به شکل دوره‌ای برگزار شد و در پایان این والیبالیست‌های تیم سفیر بودند که بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات سفیر با کسب پنج برد متوالی، 15 ست برده، یک ست باخته و 15 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم فدک با سه برد و 9 امتیاز روی سکوی دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با 9 امتیاز به والیبالیست‌های تیم بازرگانی محراب اختصاص پیدا کرد.

در این رده‌بندی تیم والیبال نوین با کسب 9 امتیاز و تفاوت در ست‌های برده و باخته به مقام چهارم مسابقات دست یافت، تیم مهر با کسب دو امتیاز رده پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و آخرین رتبه جدول نیز با کسب تنها یک امتیاز نصیب تیم والیبال ویوا شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60702

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60702/برگزاری-مسابقات-لیگ-والیبال-جوانان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir