کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت ور‌زش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 2 مدال هاپكيدو قهرماني كشور

خبرگزاری فارس , 23 اسفند 1396 ساعت 8:50

رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت اعضاي تيم هاپكيدو اين هیأت در كسب دو مدال از پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیأت ورزش‌های رزمی استان قم راهی رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور شد در نهایت با کسب یک مدال طلا و یک‌ نشان برنز به کار خود پایان داد تا موفقیت‌های رزمی قم در سال 1396 ادامه یابد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات هاپکیدو قهرمانی ایران با شرکت تعداد ۲۸۵ رزمی‌کار در قالب ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان گیلان برگزار شد و سرانجام تیم‌های هیأت قزوین، گیلان و خراسان‌رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش تیمی را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: تیم اعزامی هیأت قم به این دوره از مسابقات را ورزشکاران دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تشکیل می‌دادند و در رده سنی نوجوانان سه رزمی‌کار در اوزان منهای 43، 53 و به اضافه 63 کیلوگرم به میدان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان غزل نیکوزاد در وزن منهای 43 کیلوگرم، معصومه تفویضی در وزن منهای 53 کیلوگرم و زینب قنبری در وزن به اضافه 63 کیلوگرم برای کسب مدال مبارزه کردند و دو نماینده قم در رده سنی جوانان نیز فهیمه قائم‌مقامی در وزن منهای 63 کیلوگرم و فاطمه‌سادات سعیدی‌نژاد در وزن منهای 73 کیلوگرم پیکارهای هاپکیدو قهرمانی کشور بودند.

محمدزاده با اشاره به کادر فنی و سرپرستی این تیم، افزود: سرمربی تیم مریم سادات حسینی، مربی تیم مرجان مرادی و سرپرست تیم مریم نوروزی بودند و در نهایت غزل نیکوزاد در سطح کمربند سبز وزن منهای 43 کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

وی با بیان اینکه هر دو مدال تیم هاپکیدو دختران قم از مسابقات رده سنی نوجوانان به دست آمد، در پایان اظهار کرد: در وزن منهای 53 کیلوگرم پیکار دختران نوجوان شرکت کننده در این رقابت‌ها معصومه تفویضی در سطح کمربند سبز با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61525

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61525/موفقيت-رزمي-كاران-قم-كسب-2-مدال-هاپكيدو-قهرماني-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir