کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه:

سوریه بخش مهمی از عالم اسلام و محور مقاومت است

سوریه هیچ امتیازی به دشمن نداد

خبرگزاری حوزه نیوز , 21 فروردين 1397 ساعت 22:23

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در اولین همایش القدس وجهتنا در دمشق گفت: ما در این همایش شرکت کردیم تا نمونه ای از پیروزی حق بر باطل را به مردم عزیز فلسطین نشان دهیم که بدانند ممکن است حق مظلوم باشد ولی با مقاومت پیروز گردد.


به گزارش قم نیوز نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: آنچه که امروز سب شده که علماء و دانشمندان اسلام از چندین کشور اسلامی در این سرزمین گردهم آییم،آن است که نمونه ای از پیروزی حق بر باطل را به جامعه جهانی نشان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در اولین همایش القدس وجهتنا در دمشق گفت: آنچه كه امروز سبب شده که ما علماء و دانشمندان اسلام از چندین کشور اسلامی در این ایام بسیار حساس در این مکان و در این سرزمین گردهم آییم و این موتمر بسیار بزرگ را تشکیل دهیم با عنوان (القدس وجهتنا) نه فقط برای این است که قدس سرزمینی مقدس است بلکه برای این اجتماع کرده ایم که نمونه ای از پیروزی حق بر باطل را به جامعه جهانی و مردم عزیز فلسطین نشان دهیم که می شود حق، مظلوم باشد ولی با مقاومت پیروز گردد!

وی افزود: می شود حق، سختی ها و مصیبت ها را تحمل کند ولی در نهایت بر باطل تا بن دندان مسلح و مورد حمایت استکبار جهانی و اسراییل غاصب پیروز شود.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در ادامه اضافه کرد: امروز اینجا گرد هم آمده ایم تا بگوییم ملت بزرگ و مقاوم سوریه به همراه ارتش عربی و شجاع خود و با ایستادگی رهبر خود , با سختی ها مبارزه کرد و امروز بر بخش های بزرگی از سوریه پیروز شده و انشاالله بر باقی آن نیز پیروز خواهد شد و در این میان هیچ امتیازی به هیچ دشمنی نداد.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: امروز آنچه که ما را جمع کرده  در این موتمر و در این احتفال تا اعلان کنیم که امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و طبیعتا چهل سال از دشمنی آمریکا و اسرائیل علیه ایران می گذرد ولی همچنان دست ایران در منگقئ بسیار بلند تر و با نفوذ تر از آمریکا است.

وی ادامه داد: :آمده ایم این جا تا اعلان کنیم که تکفیری ها هر چه تلاش کردند تا عراق را از یکپارچگی در آورند نتوانستند و امروز عراق مقاوم هست و سنی و شیعه و مسیحی و دیگران در کنا رهم زندگی میکنند، ولی از تکفیری ها خبری نیست جز ذلت و حقارت و رسوایی آنان!

* همه مردم سوریه با هر عقیده ای که دارند در حال زندگی و تعامل هستند

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی افزود:آمده ایم این جا تا بگوییم که هفت سال از بحران ساختگی سوریه می گذرد آنانی که می خواستند درگیری های مذهبی و طائفی را در این کشور راه بیاندازند امروز خودشان درگیر هستند و هم چنان دولت قانونی سوریه و همه مردم این کشور با هر عقیده ای که دارند در حال زندگی و تعامل است و شما می بینیند حضور اقوام و مذاهب و ادیان مختلف دراین مراسم بزرگ و قطعا خود این امر، پیروزی بزرگی است برای ملت عزیز سوریه و محور مقاومت.

* سوریه بخش مهمی  از عالم اسلام و محور مقاومت است

وی تصریح کرد:ما آمده ایم تا  اعلان کنیم که این کشور عزیز سوریه بخش مهمی  از عالم اسلام و محور مقاومت است که همه شخصیت ها در اینجا حاضر می شوند و از تهدید ها نمی هراسند چرا که ما امروز در کنار برادران و خواهران خود هستیم و جزو یک خانواده بزرگ مقاومت هستیم و طبیعتا انسان درمیان خانواده اش احساس امنیت بیشتری می کند تا در کنار دشمنانش.

وی در ادامه بیان کرد:آری ما در کنار مردم سوریه و لو اینکه موشک ها هم بیاید احساس امنیت می کنیم چون در خانه خود هستیم و احساس امنیت می کنیم و احساس دوستی و رفاقت و زندکی مسالمت امیز می کنیم و فرقی نمی کند که در فوعه و کفریا باشیم یا در غوطه , در نبل و الزهرا باشیم یا دیر الزور, در عفرین باشیم و یا در حلب. چرا که همه یک ندا سر داده می دهند و آن ندای مقاومت و عزت  و استکبار ستیزی و ذلت نا پذیری است.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه فرمود:آمده ایم تا اعلان کنیم هر چه قدر ترامپ تلاش بیهوده کند و ما را به زحمت بیندازد تا قدس را پایتخت اسرائیل بی هویت و بی اساس معرفی کند ولی بداند که قدس پایتخت ابدی سرزمین مقدس فلسطین خواهد بود.

وی گفت:آمده ایم تا بگوییم ما به بشارت های امام خمینی و امام خامنئی بسیار مطمئن و امیدوار هستیم که اینده قدس از آن فلسطینینان است و آزادی آن نیز نزدیک خواهد بود و امام خامنئی بشارت داد به این که انشاالله می بینیم که در قدس نماز جماعت بخوانید. و بارومان این است که آزادی قدس ارزوی همه انسانهای آزادیخواه جهان است.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62515

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62515/سوریه-بخش-مهمی-عالم-اسلام-محور-مقاومت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir