کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان،

دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه در استان قم آغاز شد

روابط عمومی , 12 تير 1397 ساعت 15:30

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه این جمعیت با حضور سیل عظیمی از متقاضیان شرکت در این دوره، در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان آغاز شد.


به گزارش قم نیوز سید حسن حسینی اظهار داشت: رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر در بحث کمک های اولیه آموزش است تا با ارائه آموزش های لازم نقش موثری در آشنایی عموم مردم با کمک های اولیه و نحوه استفاده از آن در شرایط بحرانی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت یادگیری کمک های اولیه افراد برای مواقع بحرانی، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد خدماتی، اقدام های لازم را برای ارائه خدمات امدادی و آموزشی به افراد انجام می دهد.

وی اظهار داشت: دوره هایی که در مرکز معاونت آموزش و پژوهش، ارائه می‌شود بیشتر  امدادی است که شامل دو دوره‌ی مقدماتی و تخصصی می شود.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این کلاس‌ها در تمام طول سال به صورت مداوم برگزار می شود و تنها مختص تابستان نیست اما با توجه به اینکه در تعطیلات تابستان متقاضی بیشتر است به همان نسبت کلاس های امدادی بیشتری برگزار می شود.

حسینی ادامه داد: این متقاضیان دوره های امداد و کمک های اولیه را خواهند گذراند و در صورت  قبول شدن در آزمون پایان دوره، در دوره های تخصصی امداد و نجات نیز شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه در استان گفت: این دوره با حضور سیل عظیمی از متقاضیان اعم از جوانان و بزرگسالان در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان آغاز شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برگزاری این دوره ها همزمان با مرکز استان در بخش های جعفریه و کهک نیز آغاز شده است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65884

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65884/دوره-آموزشی-امداد-کمکهای-اولیه-استان-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir