کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم: 

به برکت خون شهدای مدافع حرم مقاومت منطقه را فرا گرفته است 

خبرگزاری حوزه نیوز , 14 تير 1397 ساعت 10:26

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت : هیچ کس به راحتی تصور نمی‌کرد با آن وضعیت سوریه بتوان کاری کرد که مقاومت، منطقه را فرا بگیرد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در دیدار با چند تن از خانواده های شهدای  مدافع حرم، ضمن تجلیل از مقام شامخ و روحیه ایثارگری شهدای مدافع حرم، دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود دانست و بیان داشت:  مقام معظم رهبری توصیه می‌کنند که تمام وکلا و نمایندگانش به محضر خانواده شهدا برسند و از آن‌هایی که کمتر خدمت خانواده‌های شهدا می‌رسند، گله می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سوریه ضمن گوشزد کردن حقوقی که شهدا و خانواده‌ی آن‌ها به گردن مسلمین دارند یادآوری کرد: آنچه وظیفه ماست زنده نگاه داشتن نامشان و مرامشان و باورشان است.

وی افزود: قرآن در مورد شهدا فرموده،‌ آنان زنده اند و با این تعبیر خواسته است تا مردم با شهدا زندگی کنند و این گونه نباشد که فقط یک مجلس  و یادواره‌ای گرفته بشود.

امام جماعت حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها تاکید کرد: زندگی با شهدا، زندگی به شیوه مرام و باور و روحیه ایثارگری آن‌هاست.

حجت‌الاسلام و المسلیمن طباطبایی اشکذری افزود: اعجاز اول در جمهوری اسلامی توسط شهدای انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفت و شهدای مدافع حرم اعجاز دومی را آفریند.

وی در همین رابطه بیان کرد:هیچ کس به راحتی تصور نمی‌کرد با آن وضعیت سوریه بتوان کاری کرد که امروز از جمهوری اسلامی تا عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و از طرف دیگر بحرین و یمن را مقاومت فرا بگیرد.

در این دیدار فرزند شهید جلالی نسب ضمن اشاره به روحیه پنهان کاری پدرش نسبت به خیراتی که انجام می‌داد بیان کرد: آنچه از دست شهید برای محله و مسجد بر می‌آمد انجام می‌داد و اگر کاری در محل کار او روی زمین مانده بود نگاه نمی‌کرد که آیا آن کار وظیفه اوست یا دیگری و تا به سرانجام رسیدن آن، از پای نمی‌نشست.

در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری با اهدای متبرکاتی از حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از خانوادهای مدافع حرم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 139


کد مطلب: 65958

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65958/برکت-خون-شهدای-مدافع-حرم-مقاومت-منطقه-فرا-گرفته-است

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir