کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری:

امام صادق(ع) با معرفی عقاید منحرف جامعه را حفظ کردند

خبرگزاری فارس , 18 تير 1397 ساعت 15:12

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام صادق(ع) افکار، اندیشه‌ها، عقاید و مذاهب منحرف را معرفی کردند تا جامعه از آسیب در امان بماند و در محور دوم جامعه را به بهترین شکل ممکن از نظر فکری و فرهنگی مدیریت کردند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی امروز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار سخنانی آموزنده و پیام‌های عزت‌آفرین برای پیروان و شیعیان دارند که از جمله ایشان فرمودند ای دوستان و پیروان ما در هر کجای دنیا که هستید تلاش کنید با گفتار، رفتار و کردارتان مایه مباهات و سرافرازی باشید.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در سخنی فرمودند به گونه‌ای در مجامع جهانی و عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنید که هر کس شما، کشور، مکتب، فرهنگ و تمدن شما را دید نسبت به عظمت مکتب شیعه اظهار علاقه و ارادت کند و بگوید خداوند امام جعفر صادق(ع) را رحمت کند زیرا چنین فرهنگ، ادب، اخلاق، مکتب و ملیتی را تربیت کرده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف مدیران و کارگزاران گفت: مسؤولان، کارگزاران و مدیران ارشد کشور باید تلاش کنند و با ارائه خدمات ارزنده و ستودنی به کشوری آباد و ملتی سرافراز سبب شوند که کانون، مرکز و خاستگاه پیروان امام صادق(ع) جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران باشد.

وی یادآور شد: باید به گونه‌ای رفتار شود که در پیشرفت، توسعه، عمران، آبادانی، رونق اقتصادی، رشد تولید، تحرک بازار، نشاط و بالندگی در دنیا نمونه و ممتاز  شناخته شویم.

حسینی خراسانی با اشاره به انتظارات امام صادق(ع) از پیروان به ویژه در کشور جمهوری اسلامی ایران، مسؤولان و دولتمردان گفت: مسؤولان باید در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، نظامی، علمی، صنعت و تکنولوژی حیرت و بهت جهانیان را برانگیزند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار امام صادق(ع) این است که ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و مدیران حکومت اسلامی ایران در دنیا مایه مباهات، افتخار و خرسندی خاطر امام صادق(ع) باشند که فرمودند ای پیروان ما زینت، مایه افتخار، سبب سرافرازی و سربلندی ما باشید که این امر با قدرت پروردگار رقم می‌خورد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این امر با توجه به کشوری سرشار از نعمت‌های خدادادی و برخوردار از ملتی بزرگ و جوانانی با استعداد، نظامی اسلامی و رهبری حکیم، دست یافتی است و تنها یک اراده و همت جدی و والا از سوی همگان به ویژه مسؤولان نیاز است.

وی با بیان اینکه مشکلات دوران این امام بزرگوار بیشتر در حوزه اعتقادی، اخلاقی، احکامی، فرهنگ، فکر و اندیشه، اخلاق و ادب اسلامی بوده است گفت: امام  صادق(ع) با موفقیت تمام افکار را هدایت و ایده‌ها و اندیشه‌های انحرافی و مکتب‌های ضد اسلامی را به خوبی برای جامعه تبیین کردند.

حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار افکار، اندیشه‌ها، عقاید و مذاهب منحرف را معرفی کردند تا جامعه از آسیب در امان بماند و در محور دوم جامعه را به بهترین شکل ممکن از نظر فکری و فرهنگی مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه، فقه و اجتهاد و دانش‌های اسلامی یادگاران گرانبهای امام صادق(ع) شمرده می‌شوند عنوان کرد: این امام بزرگوار خطوط اصیل و صحیح یک زندگی منطبق با موازین اسلامی را برای آینده ترسیم و انحرافات و اشکالات گذشته را اصلاح کردند و جامعه را به خوبی مدیریت، هدایت و حمایت کردند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 66161

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66161/امام-صادق-ع-معرفی-عقاید-منحرف-جامعه-حفظ-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir