کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

"تسنیم" همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است‌

خبرگزاری تسنیم , 16 مرداد 1397 ساعت 16:45

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: خبرگزاری تسنیم با هدف زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب و نظام و با رهنمودهای رهبر انقلاب همواره در میدان عمل ایستاده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس اسکندری به‌مناسبت هفته خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی تسنیم در استان قم اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما جایگاه حقیقی خبر و خبرنگاران دیده نمی‌شود درحالی‌که فعالیت‌های خبری و نرم‌افزاری نبض حیات یک جامعه است.

وی با تأکید بر رسالت حقیقی رسانه در جامعه و آسیب‌شناسی گرایش مردم به رسانه‌های خارجی و رفع کاستی‌ها افزود: خبرگزاری تسنیم در مدت فعالیت خود باهدف زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب و نظام با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در میدان عمل ایستاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تشریح شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: امروز کشور ما در چند جبهه با دشمن مواجهه است، جنگ دیپلماسی، اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی و بی‌شک رسانه پیروز این جنگ را مشخص می‌کند و باید برای پیروزی در این جبهه نسبت به ستون پنجم و پشت جبهه نیز هوشیارانه عمل کنیم.

وی حفظ اعتماد را مهم‌ترین رسالت رسانه برای پیروزی در این جبهه عنوان کرد و گفت: رسانه باید برای ایجاد و حفظ اعتماد بین مردم و خود تلاش کند تا رسانه‌های خارجی نتوانند بین مردم نفوذ کرده و تأثیرگذار باشند، اگر رسانه‌های داخلی در تأمین این  اعتماد تلاش نکنند و موفق نباشند قطعاً دشمن پیروز این جنگ خواهد بود.

اسکندری هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمن را از دیگر بایدهای رسانه توصیف و بیان کرد: نکته دیگری که باید در این جنگ همه‌جانبه دشمن به آن توجه کنیم آگاهی نسبت به عملکرد دشمن بوده تا بتوانیم نقطه مقابل دشمن عمل کرده و به میدان بیاییم.

وی ادامه داد: امروز دشمن در حال تزریق ناامیدی و ایجاد جدایی بین مردم و نظام است باید با ایجاد امید و وحدت توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و البته این برنامه و هدف نباید مانع گفتن مشکلات و حقایق به مردم شود تا با ایجاد اعتماد  به عملکرد نظام  مردم به میدان بیایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز کرد: نکته مهم دیگر حفظ صداقت در انتشار و تحلیل خبر است تا اعتماد مردم به رسانه از بین نرود و باید در انجام وظایف خود رضایت مردم و خدا را در نظر بگیریم نه رضایت مسئول و یا مدیری که باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

انتهای پیام‌/  137


کد مطلب: 67540

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67540/تسنیم-همواره-پای-آرمان-های-انقلاب-نظام-ایستاده-است

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir