کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی قم:

مقابله با قاچاق کالا و ارز در قم تشدید می‌شود

خبرگزاری مهر , 22 مرداد 1397 ساعت 15:43

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز و مقابله با توزیع مواد مخدر به صورت محلی در قم، تشدید می‌شود.


به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران قمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های من طی ماه‌های آینده در قم، توسعه امنیت در این استان است که در این جهت دو پایگاه آگاهی در قم افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: ساختمان جدید قرارگاه پلیس آماده افتتاح است و همچنین تعدادی کلانتری‌های مصوب وجود دارد که باید راه‌اندازی شود.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: تقویت و تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، استفاده از کلیه توانایی دستگاه‌ها در امنیت ناجا، از برنامه‌های دیگر من در قم است.

وی ابراز کرد: اجرای طرح‌های میدانی درخصوص برخورد با باندهای بزهکار همچون سرقت، مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی را در برنامه داریم.

سردار آقاخانی اظهار داشت: از برنامه‌های دیگر من در قم حضور سه شب در هفته در مساجد و ارتباط با مردم، تعامل با اعضای شورای تأمین، مراجع عظام تقلید، نمایندگان مردم قم در مجلس، ارتباط با مجموعه سپاه پاسداران و بسیج است.

ترافیک قم ساماندهی می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: التزام بخشی شهر قم در ترافیک و رهبری آن را دنبال می‌کنیم و در این جهت یک طرح انتظامی آماده شده که به صورت میدانی تمرین خواهد شد تا بتوانیم به این وسیله ترافیک قم را ساماندهی کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا و ارز، برخورد با توزیع کننده جزئی مواد مخدر در محلات و برخورد با مزاحمان خیابانی در قم تشدید خواهد شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 67829

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67829/مقابله-قاچاق-کالا-ارز-قم-تشدید-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir