کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسابقات ووشوی نان چوآن کشور؛

ووشو کاران قمی صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند

خبرگزاری مهر , 27 مرداد 1397 ساعت 12:54

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: ووشو کاران قمی در مسابقات ووشوی نان چوآن کشور صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند.


به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: درخشش تیم اعزامی ووشو سبک نان چوآن استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور در استان فارس با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ توسط تیم اعزامی قم رقم خورد.

وی افزود: پسران ووشوکار قمی که برای حضور در این مسابقات عازم شیراز شده بودند با ۵ طلا و ۴ نقره و ۳ برنز در این مسابقات که با حضور ۵۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد، به کار خود پایان دادند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: احمد عمویی و مهدی خورشیدی در  رده سنی بزرگسالان توانستند هر کدام صاحب یک مدال طلا و یک نقره شوند و حامد پورفلاحتی در رده سنی نوجوانان نیز ۲ مدال به دست آورد  و یک طلا و یک برنز کسب کرد.

محمد زاده بیان کرد: محمد مهدی سپهری فر  در رده سنی نوجوانان برای ووشوی قم یک طلا از این مسابقات دشت کرد و عباس آمره در همین رده سنی یک مدال نقره و یک برنز به دست آورد و در رده سنی جوانان نیز احسان رمضانی یک نقره و یک برنز و علی قلی زاده یک مدال نفره کسب کردند. مربی و سرپرست تیم اعزامی قم به شیراز، محمد فتحی راد بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ووشو در قم عنوان کرد: اولین دوره جشنواره بزرگ هنرهای رزمی ووشو به همراه قرعه کشی و جوایز نفیس برای تماشاگران با حضور خانواده‌ها و عموم در بخش مردان و بانوان روز ۳۱ مرداد مصادف با عید سعید قربان در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 68031

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68031/ووشو-کاران-قمی-صاحب-۱۲-مدال-رنگارنگ-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir