کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام ابراهیمی:

حمایت از پیام رسان های خارجی به معنای حمایت از اعتقاد بیگانه است

خبرگزاری حوزه نیوز , 11 مهر 1397 ساعت 3:32

عضو انجمن سواد رسانه‌ای گفت: حمایت از تلگرام به طریق مختلف همچون اختصاص سرور و پوسته‌های مجاز این برنامه تنها حمایت از یک پیام‌رسان نیست؛ بلکه حمایت از فکر و اعتقاد بیگانگان است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی ابراهیمی عضو انجمن سواد رسانه‌ای حوزه علمیه قم با اشاره به‌ضرورت فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی خارجی به‌ ویژه تلگرام ابراز داشت: استقلال ملی، یکی از مهم‌ترین پایه‌های اعتقادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: استقلال ملی یک دایره‌  بزرگ را شامل می‌شود که استقلال در مسئله پیام‌رسان‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی بخش کوچکی از این واژه را در خود جای می‌دهد، اگر ما چهارچوب تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را بررسی کنیم متوجه این امر خواهیم شد.

این کارشناس رسانه‌ای اذعان داشت: نباید برخی از مسئولان و نهاد داخلی به سمت منافعی بروند که نه‌ تنها سبب پیشرفت کشور نمی‌شود؛ بلکه فروش اینترنت به‌واسطه برنامه‌ای همچون تلگرام؛ سبب عواقب بعدی یعنی خروج ارز از کشور و رسیدن اطلاعات ایران و ایرانی به بیگانه می‌شود.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران جهان را متحول کرده است و حال باید برای کشور خود برنامه داشته باشد، حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و پیمودن راه خودکفایی در عرصه فنّاوری جهانی مهم‌ترین گام امروز برای تحول نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: جنگ روانی، مدیریت انقلاب‌های رنگی، ترویج مسائل غیراخلاقی و ایجاد اغتشاشات از مهم‌ترین فعالیت‌های دشمن تاکنون در پیام‌رسان‌های غیربومی بوده است.

وی در ادامه افزود: مسئولان نظام به‌ویژه مسئولان رسانه‌های داخلی، باید آسیب‌ها و ضعف‌های داخلی را بررسی کنند و برای مقابله با برنامه دشمنان انقلاب و اسلام برنامه داشته باشند.

عضو انجمن سواد رسانه‌ای خاطرنشان ساخت: حمایت از تلگرام به طریق مختلف همچون اختصاص سرور و پوسته‌های مجاز این برنامه تنها حمایت از یک پیام‌رسان نیست؛ بلکه حمایت از فکر و اعتقاد بیگانگان است.

وی در پایان یادآور شد: مسئله آموزش و تربیت کم از مسئله هسته‌ای ندارد، ما باید با نگاهی بومی و با شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها به پیشرفت حداکثری برسانیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69789

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69789/حمایت-پیام-رسان-های-خارجی-معنای-اعتقاد-بیگانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir