کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قرارگاه کمک های مردمی قم در شهر پل‌دختر مستقر شد

خبرگزاری فارس , 16 فروردين 1398 ساعت 22:11

قرارگاه مردمی قم در شهر پل دختر تشکیل شد و علاوه بر کمک‌های مردمی، کمک‌های مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم و آستان مقدس حضرت معصومه(س) را جذب و بین سیل زدگان توزیع می‌کند.


به گزارش قم نيوز قرارگاه مردمی قم در حوزه علمیه خواهران شهر پل دختر تشکیل شد و علاوه بر کمک‌های مردمی، کمک‌های مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم و آستان مقدس حضرت معصومه(س) را جذب و بین سیل زدگان توزیع می‌نماید.
محمد خامه یار مسئول این قرارگاه گفت: از فعالیت‌های این مجموعه پخت و توزیع غذای گرم، کف‌روبی منازل آسیب دیده، توزیع پک‌های غذایی و ارائه خدمات درمانی می باشد.
وی افزود: تا کنون هزاران بسته پک‌های شوینده، بهداشتی، نان و آب توسط این قرارگاه توزیع شده است.
خامه یار گفت: طی چند روز آینده خادمین آستان حضرت معصومه(س) به همراه هدایا و کمک‌های تولیت در قرارگاه حضور می‌یابند. همچنین کمک‌های ستاد اقامه نماز سراسر کشوراز این پس توسط این قرارگاه توزیع می‌شود.
وی در ادامه گفت: آتش نشانی قم ۴ خودروی امدادی به این قرارگاه اعزام کرده است. سپاه سمنان نیز نیروهای خود را در این قرارگاه مسقر کرده است.
مسئول این قرارگاه مردمی افزود: آیت الله اعرافی نماینده خود را به این مجموعه معرفی کرده و دکتر مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز طی تماس تلفنی در جریان نحوه کمک رسانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76260

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76260/قرارگاه-کمک-های-مردمی-قم-شهر-پل-دختر-مستقر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir