کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران در دستور کار است

خبرگزاری تسنیم , 21 فروردين 1398 ساعت 16:09

فرماندار قم گفت: اساسی‌ترین موضوع فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران است که در دستور کار ستاد تسهیلات سفر و خدمات زائرین استان قم قرار دارد.


به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه هماهنگی اجرایی فرماندار و رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران پیرامون برگزاری مراسم نیمه شعبان اظهار داشت: باید ظرفیت پیام فرهنگی واحد در نیمه شعبان ایجاد شود و تحقق این امر، کار هماهنگ تمامی دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد که به‌دوراز نگاه جزیره‌ای باید عمل کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در قم تصریح کرد: قم باید پاسخ به مسائل فرهنگی، سبک زندگی و اقتصاد اسلامی را در سطح کشور بدهد و زمینه این کار ایام نیمه شعبان، نوروز و محرم و صفر است که میلیون‌ها نفر مخاطب حاضر دارد.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: ایام نیمه شعبان بهترین زمان است تا چند پیام جدید با محوریت فرهنگ و دین به جامعه صادر شود و این پیام‌ها وقتی به ادبیات مردم اضافه شود، گفتمان لازم در مورد آن در طول سال شکل خواهد گرفت و ترویج فرهنگ مهدوی تحقق پیدا می‌کند.

وی تمامی اقدامات استان و شهرستان در ایام نیمه شعبان را با محوریت مسجد مقدس جمکران دانست و اساسی‌ترین موضوع را فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران عنوان کرد که در دستور کار ستاد تسهیلات سفر و خدمات زائرین استان قم قرار دارد.

حیدری از ورود جدی فرمانداری قم به اجرای وظایف نظارتی کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و اقدامات انتظامی و ترافیکی در حوزه شهرستان خبر داد و گفت: تقویت تمامی اقدامات مثبت سال گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای جشن نیمه شعبان در سال جدید است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76479

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76479/فراهم-آوردن-آرامش-بیشتر-زائران-دستور-کار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir