کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها

خبرگزاری فارس , 30 ارديبهشت 1398 ساعت 12:45

استاندار قم با اشاره به ضرورت تدوین و مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها اظهار کرد: مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی قم در کمک به استان‌های سیل زده چشمگیر بود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در آیین تجلیل از دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی فعال در کمک به استان‌های سیل زده کشور، اظهار کرد: اقشار و گروه‌های مختلف، فرای وظایف سازمانی و با همدلی برای امداد به سیل زدگان حاضر شدند.

وی با بیان نقش خیرین و ستاد‌های مردمی در انجام این حرکت عظیم، افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند برای کمک رسانی به هموطنان خود آماده اند.

استاندار قم با اشاره به بستر وقوع بلایای طبیعی و انسانی در کشور، ادامه داد: ایران طی سالیان متمادی با بحران درگیر بوده است و در این راه همدلی و تعامل همه نیروها منجر به گذر از بحران‌ها شده است.

وی برنامه ریزی و آمادگی همه جانبه را در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل و زلزله ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط موظف به تدوین و مستند سازی اقدامات صورت گرفته مدیریت بحران در سیلاب‌ها هستند .

سرمست وحدت و همراهی دستگاه‌های امدادی خدماتی و ستاد مدیریت بحران استان و نیز گروه‌های مردمی را قابل قبول خواند و ابراز کرد: خوشبختانه در قم شاهد دوران طلایی همدلی بین گروه‌های مختلف هستیم و با تعامل همه بخش‌ها، هم در جلوگیری از خسارات سیلاب در قم کارآمد بودیم و هم توانستیم به سایر استان‌های سیل زده یاری رسانیم.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 77896

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77896/مستند-سازی-تجربیات-مدیریت-بحران-سیلاب-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir