پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 80675
منبع : خبرگزاری فارس

تبدیل هیأت منتظران به یک هیأت بین المللی

قم نيوز : مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان گفت: این هیأت 100 درصد مردمی است و به یک هیأت بین المللی تبدیل شده است.
تبدیل هیأت منتظران به یک هیأت بین المللی
تبدیل هیأت منتظران به یک هیأت بین المللی
به گزارش قم نیوز مهدی محمدی ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید در سالن غدیر اردوگاه یاوران مهدی با اشاره به هیأت منتظران شهرستان لنجان اظهار کرد: این هیأت در سال 1377 با 10 جوان فرزند کشاورز تاسیس شد و هیأت در ادامه با قومیت‌های مختلف و مدیران ارتباط برقرار کرد. هیأت 100 درصد مردمی است و به یک هیأت بین المللی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری کمک کار هیأت منتظران شد , هیأت به صورت آتش به اختیار یک کنگره بین المللی را در جوارمسجد مقدس جمکران برگزار کرد.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان افزود: 700 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان با حضور در مسجد مقدس جمکران با امام زمان(عج) بیعت کردند.

محمدی سابقه فعالیت هیأت منتظران را 20 سال دانست و تصریح کرد: شهرستان لنجان این هیأت را به کشور تحویل داد و سال آینده هیأت، یک کنگره بین المللی را در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: هیأت منتظران در عراق فعالیت کرده و به دنبال گسترش فعالیت‌های خود به لبنان و سوریه است، این هیأت با اعتاب مقدسه در عراق تفاهم نامه امضا کرد.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: برای عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری آماده هستیم و آتش به اختیار اجرای برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftvdc.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما