کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرغ با قیمت منطقی عرضه می شود

خبرگزاری مهر , 27 تير 1391 ساعت 13:14

قم نیوز: استاندار قم از عرضه مرغ در قم با قیمت منطقی و بسیار پایین تر از سایر استان ها خبر داد.


به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، طی سخنانی اظهار داشت: اعمال نظارت‌ بر شبکه توزیع و قیمت مواد غذایی به ویژه گوشت، مرغ و لبنیات در ایام ماه مبارک رمضان در قم افزایش می‌یابد.

وی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان، از ۲۹ تیرماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، مواد غذایی مورد نیاز مردم، از جمله برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات، گوشت و مرغ با نرخ مصوب و زیر قیمت بازارعرضه می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم کنترل و تشدید نظارت بر قیمت‌ها و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفت: هدف، رضایتمندی و رفاه و آسایش مردم بوده و دستگاه‌های تنظیم بازار باید برای تحقق این هدف مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

پیریایی به عملکرد موفق استان در کنترل و تنظیم بازار مناسب اقلام پروتئینی به ویژه مرغ اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده و همکاری خوب صنوف و تولیدکنندگان، مرغ در قم با قیمت منطقی و بسیار پایین تر از سایر استان ها، عرضه شده و در این زمینه قم از استان‌های، موفق بوده است.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل بخش‌های مختلف دست اندرکار تنظیم بازار، به ویژه صنوف و اتحادیه‌های تولیدی و توزیعی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان نیز این همکاری ها تداوم داشته باشد و شاهد عرضه مایحتاج شهروندان، بدون کمترین مشکل و دغدغه باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8094

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8094/مرغ-قیمت-منطقی-عرضه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir